LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Friesche witjes
-
Friesche witjes
Hallo,
een vraagje. Wij willen heel graag friesche witjes voor onze keuken. Wie weet een adresje waar je deze voordelig kunt kopen? Ik wil ze graag in drie verschillende wit-tinten. Heb ze jaren geleden gehad in een vorig huis en weet bij god niet meer hoe duur ze waren..(oja, het gaat om de afm. 13 x 13)
Alvast bedankt.
gr
Femke
een vraagje. Wij willen heel graag friesche witjes voor onze keuken. Wie weet een adresje waar je deze voordelig kunt kopen? Ik wil ze graag in drie verschillende wit-tinten. Heb ze jaren geleden gehad in een vorig huis en weet bij god niet meer hoe duur ze waren..(oja, het gaat om de afm. 13 x 13)
Alvast bedankt.
gr
Femke
-
Re: Friesche witjes
Wel eens van Google gehoord?
-
Nee hoor, nooit van gehoord...
Maar op meerdere sites kwam ik geen prijzen tegen en als hier mensen zijn die het zo kunnen roepen scheelt dat veel heen en weer mailen naar tig-evt. verkopers.
Maar op meerdere sites kwam ik geen prijzen tegen en als hier mensen zijn die het zo kunnen roepen scheelt dat veel heen en weer mailen naar tig-evt. verkopers.
Kijk eens op marktplaats. Daar is een aantal aanbieders met prijzen.
tegels die je bedoelt is de serie rustica in 13x13 cm, handgevorm, classic wit, wit, beige, classic beige > prijs 140 euro per m2
-
Hallo rayke,
dank je wel voor je reactie. Heb inmiddels wat adresjes gevonden waar ik ze kan vinden. Bij welk bedrijf kan ik ze vinden voor de prijs die jij noemt?
gr
Femke
dank je wel voor je reactie. Heb inmiddels wat adresjes gevonden waar ik ze kan vinden. Bij welk bedrijf kan ik ze vinden voor de prijs die jij noemt?
gr
Femke
Een gewoon tegeltje........niet gelijk fries noemen he.
-
zo worden ze toch echt genoemd bij sommige zaken..heb het zelf niet verzonnen
Let maar niet op GWTE, die heeft meestal een antwoord waar je niets mee kunt.
k weet niet waar je woont, maar je kunt deze tegel bestellen bij o.a Filippo bouwcenter in Ermelo.
k weet niet waar je woont, maar je kunt deze tegel bestellen bij o.a Filippo bouwcenter in Ermelo.