Hoi is er iemand die mij kan helpen.
Begin dit jaar heb ik een keuken gekocht met hierbij Geba front deur kastjes. (mogelijk gelakte hout)
Afgelopen week heb ik de definitieve afleverweek doorgegeven. Een dag later kreeg ik van mijn keuken leverancier het verzoek of ik langs kon komen om kast frontjes van een andere leverancier uit te zoeken aangezien Geba in surseance van betaling is en onder toezicht van een curator is gesteld, echter levert Geba de keukens die in bestelling zijn nog wel.
Nou bieden ze als alternatief kast frontjes aan van Pronorm. De kleuren zijn nagenoeg hetzelfde, echter over de kwaliteit weet ik niet zo veel. Prijs willen ze gelijk houden.
Op het forum heb ik al veel gelezen dat bij Pronorm de folie los laat.
Kan iemand mij aangeven ofdat Geba en Pronorm veel in kwaliteit met elkaar schelen.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geba of Pronorm
Re: Geba of Pronorm
Beste Malox,
Vanmiddag om 15.59u is bij Geba de stekker er definitief uitgetrokken. Mooi dat je daar geen last van hebt. Ik weet alleen niet of Pronorm nu zo zaligmakend is.
MVG
Vanmiddag om 15.59u is bij Geba de stekker er definitief uitgetrokken. Mooi dat je daar geen last van hebt. Ik weet alleen niet of Pronorm nu zo zaligmakend is.
MVG
Re: Geba of Pronorm
Hoi Maxx
Dank je voor je reactie.
Dan ga ik eerst nog even een nieuw keuken rondje doen voordat ik met het alternatief accoord zal gaan.
Groeten
Dank je voor je reactie.
Dan ga ik eerst nog even een nieuw keuken rondje doen voordat ik met het alternatief accoord zal gaan.
Groeten