hallo allemaal
eer je betaalt bij ikea voor een keukenlevering de volgende tip...
controleer de maten, de kasten en alles... het kan eigenlijk niet want het staat in de vrachtwagen en je moet eerst betalen eer ze uitladen, maar laten de jongens van het transport bedrijf maar lekker tellen, duurt erg lang maar het is een tip...in UW voordeel!!!
waarom.. wij wachten al 3 maanden.... JA DRIE MAANDEN op onze werkblad die door ikea verkeerd is afgezaagd.. leuk hoor al mijn visite en de verjaardag van mijn zoon zonder enige vorm van service voor mijn gasten... geen werkblad is immers geen keuken... oke een halve.. geen werkblad, gasstel, en spoelbak...
na 17 maal bellen, en valse beloftes van het call-serveice.. het enige nummer wat ze vrijgeven.. nu snap ik waarom, heb ik nog steeds niets en sta ik in dubio om gerechtelijke stappen te gaan ondernemen tegen de ikea keten. Als is het de schade van het elders eten, het vele uren bellen van 10 cent p/min!!!! hoezo goedkoop... en de ergenis.
weet iemand, of heeft iemand ervaring om deze ellende voor mij sneller te beeindigen... zelf denk ik om een ander bedrijf het blad te gaan plaatsen en ikea te laten betalen.. ik snap nu overigens wel de 25 jaren garantie
groetjes rens elzinga
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen hoera bij ikea
Re: geen hoera bij ikea
Als wij zoiets hebben monteren we een noodblad….dat lijkt me voor jou (zo’n handige doe-het-zelver) ook niet zo ingewikkeld. Hoezo schade, van het elders moeten eten?
Re: geen hoera bij ikea
Nou Rens, ik kan me niet voorstellen dat IKEA je niet wilt helpen. Normal gesproken leveren ze in zo'n geval een noodblad totdat het opgelost is. Misschien moet je gewoon eens naar IKEA toegaan ipv te bellen. Dat communiceert makkelijker en kun je direct afspraken maken. Eis een tijdelijk blad en dat doen ze absoluut.
Re: geen hoera bij ikea
noodblad gevraagd, maar dat was niet nodig want mijn blad zou elke keer de volgende dag komen....
leven de communicatie
leven de communicatie
-
- Berichten: 600
- Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20
Re: geen hoera bij ikea
Volgende keer toch maar die Duitse Ikea proberen. Ik hoor van iedereen dat het daar echt geweldig is..
Re: geen hoera bij ikea
jammer dat je zo slecht geholpen bent
heb ook meegemaakt dat het blad de verkeerde maat had ( was ook niet duidelijk wie zijn schuld het was) maar kreeg binnen 3 dagen een nieuwe geleverd die met een koerier is gebracht.
prima service.
ben wel naar het filiaal toegeweest want dat nr bellen is niks.
heb ook meegemaakt dat het blad de verkeerde maat had ( was ook niet duidelijk wie zijn schuld het was) maar kreeg binnen 3 dagen een nieuwe geleverd die met een koerier is gebracht.
prima service.
ben wel naar het filiaal toegeweest want dat nr bellen is niks.
Re: geen hoera bij ikea
ik ben wel degelijk naar het filiaal geweest (3x) en besef ook dat de callcenter medewerkers er niets aan kunnen doen. maar er werd deze week pas over een noodblad gesproken en nu blijkt toch ons eigen blad binnen te zijn, maandag leveren ze hem...misschien.
Wat mij zo stoort is dat iedereen zegt dat ze me terugbellen en het vervolgens niet doen. Ik wil echt wel elke dag op de stoep staan maar woon niet om de hoek bij ikea, gezien ik nog meer te verbouwen heb zal dat alleen maar nog meer vertraging opleveren. Punt is dat ik toch wel wat meer service had mogen verwachten en dat hoeft echt niet altijd goed gepraat te worden.
Wat mij zo stoort is dat iedereen zegt dat ze me terugbellen en het vervolgens niet doen. Ik wil echt wel elke dag op de stoep staan maar woon niet om de hoek bij ikea, gezien ik nog meer te verbouwen heb zal dat alleen maar nog meer vertraging opleveren. Punt is dat ik toch wel wat meer service had mogen verwachten en dat hoeft echt niet altijd goed gepraat te worden.