wie heeft er voor mij een goede aanrader om een te gaan kijken on de buurt van r'dam.
en dan niet 1 van de grote.
Maar een kleine ,normaal werkende zaak
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] goede keukenzaak
Re: goede keukenzaak
probeer bemmel&kroon eens zitten zowel in leidschendam (forepark) als op de rijneke boulevard dichtbij leiden 2 jaar geleden een keuken gekocht en bevalt ons prima prettig geholpen
Dit is nog echt een familie bedrijf waar de klant geen nummer is tenminste zo voelt het als je daar in de showroom loopt en informatie inwint
Dus ik zou zeggen ga eens kijken ik hoor het wel of je daar kon slagen
Dit is nog echt een familie bedrijf waar de klant geen nummer is tenminste zo voelt het als je daar in de showroom loopt en informatie inwint
Dus ik zou zeggen ga eens kijken ik hoor het wel of je daar kon slagen
je kan ook interset proberen
klein maar toch groot .zit achteraf op een industrie gebied
goeie service aardige verkopers en wat belangrijk is een goede prijs kwaliteit verhouding .
eigen monteurs en verkopen nolte en hebaform
sonders
klein maar toch groot .zit achteraf op een industrie gebied
goeie service aardige verkopers en wat belangrijk is een goede prijs kwaliteit verhouding .
eigen monteurs en verkopen nolte en hebaform
sonders
Probeer is bij Superkeukens Utrecht. Wel een half uurtje rijden maar wel de moeite waard. Veel voor weinig en nog goed ook. Ik had ze gevonden op internet. www.superkeukensutrecht.nl
Als je nog meer wilt bezuinigen en nog verder wilt rijden rijdt ,dan eens naar Best de kleinste keukenzaak van nederland zeer persoonlijk
zijn aangesloten bij een grote inkoopgroep, en leveren uitsluitend kwaliteit tegen de laagste prijs.
Veel kennisen en familie hebben er al een keuken gekocht en dat scheelt altijd 2000 tot 3000 euro met de grote onpersoonlijke zaken
je handelt er met de eigenaar zelf .
Hij adverteert op marktplaats onder KAB van Laarhoven Keukens in Best Proberen waard echt doen wij zijn 200 % procent tevreden en allen met ons.
zijn aangesloten bij een grote inkoopgroep, en leveren uitsluitend kwaliteit tegen de laagste prijs.
Veel kennisen en familie hebben er al een keuken gekocht en dat scheelt altijd 2000 tot 3000 euro met de grote onpersoonlijke zaken
je handelt er met de eigenaar zelf .
Hij adverteert op marktplaats onder KAB van Laarhoven Keukens in Best Proberen waard echt doen wij zijn 200 % procent tevreden en allen met ons.
Voor een goede keukenzaak zou u kunnen kijken bij Van Noort in Zuidland (ligt tussen Spijkenisse en Hellevoetsluis). Een klein bedrijf (verkoopt ook sanitair, bouwmaterialen, gebruikte spullen e.d.) waar men een nette prijs aanbiedt.
In de buurt van ROTTERDAM, niet in de buurt van Eindhoven!! En als je reklame maakt voor jezelf, doe het dan niet op de geografische onbenullige manier!!!Als je nog meer wilt bezuinigen en nog verder wilt rijden rijdt ,dan eens naar Best de kleinste keukenzaak van nederland zeer persoonlijk
zijn aangesloten