| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goldreif keuken, frontdeel van lade is los
Goldreif keuken, frontdeel van lade is los
We hebben een Goldreif keuken, overgenomen met de koop van het huis in 2004, en nu is het frontdeel van de lade los van het lade gedeelte.
Wie weet waar ik onderdelen kan krijgen voor deze lade van Goldreif? Het betreft een klein wit kunstoffen onderdeel, een soort T-stuk en er staat HE 1464 op. Dit onderdeel is defect, het stukje van de 'staart' van het T-stuk is afgebroken. Snapt iemand wat ik bedoel?
Al surfend heb ik al begrepen dat Goldreif niet meer bestaat. Wellicht verkochten meerdere keukenzaken Goldreif naast Poggenpohl. Ik heb al aantal keukenzaken benaderd, maar tot dusver kan niemand me helpen.
Heeft iemand een tip voor me?
Wie weet waar ik onderdelen kan krijgen voor deze lade van Goldreif? Het betreft een klein wit kunstoffen onderdeel, een soort T-stuk en er staat HE 1464 op. Dit onderdeel is defect, het stukje van de 'staart' van het T-stuk is afgebroken. Snapt iemand wat ik bedoel?
Al surfend heb ik al begrepen dat Goldreif niet meer bestaat. Wellicht verkochten meerdere keukenzaken Goldreif naast Poggenpohl. Ik heb al aantal keukenzaken benaderd, maar tot dusver kan niemand me helpen.
Heeft iemand een tip voor me?
Re: Goldreif keuken, frontdeel van lade is los
Dat zal niet eenvoudig worden.
Volgens mij gebruikte Goldreif toen Blum laden.
Het beste is contact opnemen met de ladefabrikant.
Gegevens staan op : http://www.keukenfabrikant.nl/keukennieuws/?page_id=16
Maak een foto van het onderdeel en mail dit naar de desbetreffende toeleveranciers misschien heb je zo kans.
Via de Nobia groep in Duitsland waartoe Goldreif onderdeel van was (en ook Pronorm, Optifit en Poggenpohl behoort) kun je het ook proberen.
Tel.: 0049 (0)5733 - 979-0
Fax: 0049 (0)5733 - 979-300
E-Mail: [email protected]
Dit zijn de gegevens van Pronorm. Ik geef je hier niet zo veel kans.
Volgens mij gebruikte Goldreif toen Blum laden.
Het beste is contact opnemen met de ladefabrikant.
Gegevens staan op : http://www.keukenfabrikant.nl/keukennieuws/?page_id=16
Maak een foto van het onderdeel en mail dit naar de desbetreffende toeleveranciers misschien heb je zo kans.
Via de Nobia groep in Duitsland waartoe Goldreif onderdeel van was (en ook Pronorm, Optifit en Poggenpohl behoort) kun je het ook proberen.
Tel.: 0049 (0)5733 - 979-0
Fax: 0049 (0)5733 - 979-300
E-Mail: [email protected]
Dit zijn de gegevens van Pronorm. Ik geef je hier niet zo veel kans.
-
zelfstandigste
Heb een tip: bel even met Jos Willems Keukens in Maastricht. Deze man kan de Goldreif keukens nog dromen......
bedankt voor de snelle reactie, ik ga er mee aan de slag.
Het betreft een klein wit kunstoffen onderdeel
Het klinkt meer als een Hettich onderdeel. Blum gebruikt geen kunststof ladebevestiging.
MVG