LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grando Groningen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Lili

Grando Groningen

Ongelezen bericht door Lili »

Hallo keukenkenners!

Wij zitten te denken aan een keuken van Grando Groningen. We wisten eerst niet dat het van Mandemakers was, dat is wat minder :?
Maar goed, wat denken jullie van het volgende:

* keuken 3,60 lang (recht opstelling), gelakt, geen hoogglans, halfhoge kast, verder lades van 1,20 en kastjes van 60.

* Servieskast halfhoog 2 van 40 en een apothekerskast van 40.

* Inbouw van whirlpool (combimagnetron, koel, vries, 5 pits -géén vaatwasser) Afzuigkap van ITHO HR (speciaal voor warmte-terugwin-unit, centrale afzuiging)

Grando heeft voor ons een prijs van 8700 gemaakt, inclusief montage. Wij denken dat dit redelijk is. We zijn ook bij een kleine keukenzaak geweest en die vroeg 10.600 :shock: (echt appels met appels vergeleken!!)

Offerte meegekregen bij Grando (staat merk idd niet op...), 3d tekening wordt gemaakt, geen aanbetaling.

Lijkt het jullie wat of is 8700 nog veel te duur?

Vast bedankt!!

Lili

Re: Grando Groningen

Ongelezen bericht door Lili »

het is trouwens incl. montage

ev1980

Ongelezen bericht door ev1980 »

Het lijkt mij idd. dat er nog wel wat van de prijs af kan. Ikzelf heb een hoekkeuken gekocht met alles erop en eraan inclusief montage en granieten werkblad voor 6000 euro rond. Nu is dit wel bij de Keukenkampioen, dus ik weet niet of de prijs misschien in de kwaliteit zit. Maar zij zijn ook eigendom van Mandemakers, dus wat dat betreft...

slik

Ongelezen bericht door slik »

Het lijkt mij idd. dat er nog wel wat van de prijs af kan. Ikzelf heb een hoekkeuken gekocht met alles erop en eraan inclusief montage en granieten werkblad voor 6000 euro rond.
Hi hi hi hi....ha ha ha ha..hi..hi ha....je vergeet dattie ook nog is aangesloten ev.....door Ben zelf nog wel...hi hi....superrrrrrrrrrrrr!

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Lili, je apparatuur is in ieder geval BEROERD.
Op de Itho na dan.
De vage merkjes waarmee Grando werkt , wekt ook al geen vertrouwen.

Ga eens naar een keukenzaak die een bekend merk voert, zal niet veel verschillen met deze fantastische Grando prijs, met gratis apparatuur en graniet en montage.

PS Krijgen jullie geen cruise ??

drugarth

Ongelezen bericht door drugarth »

ach dat gedoe over inbouw apparatuur...zover ik weet is whirlpool gewoon Philips (wordt tenminste in de Philips winkels verkocht). Is niet top of the line maar zo slecht zal het ook niet zijn.
Iedereen klaagt ook over Pelgrim, wij hebben dit 5 jaar in onze vorige woning gehad en geen centje pijn bij geen enkel apparaat.
Maar goed ik ben dan ook een leek....dus er zullen genoeg het niet met me eens zijn :D

Gesloten