Ik heb een keuken gekocht en ben er tevreden over.
Is afgelopen woensdag geleverd en geplaatst en alles was prima in orde.
Alleen heb ik een vraagje over het granieten blad.
Dit is een gepolijst werkblad, alleen als ik van heel dichtbij tegen het licht in kijk, zie ik allemaal hele kleine scheurtjes en deukjes.
Het is geimpregneerd maar ik wil weten of dit normaal is.
Van niet zo dichtbij zie je het niet en ziet het er gewoon helemaal glad uit, maar van zo dichtbij zie je het wel en voel je ook oneffenheden.
Alvast bedankt voor de reacties.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Graniet werkblad
Re: Graniet werkblad
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Graniet werkblad
Hallo Patspoel,
helaas meld je alleen dat je een Granieten werkblad hebt (is het dat ook wel?) en niet welke kleur.
maar elk natuurstenen blad heeft zo zijn eigenschappen.
Zoals hout structuur heeft heeft natuursteen putjes, craquele, adres, pigentvlekken, biolieten e.d. Wat je ziet is dus normaal en het zal het gebruik van je blad op geen enkele manier beinvloeden.
v.w.b. mijn opmerking over Graniet: heel veel consumenten hebben het altijd over een granieten werkblad terwijl Graniet alleen maar een bepaalde soort natuursteen is. verder hebben we bijv. ook nog een Gabbro, Gneis of hardsteen. hier hoor je nooit iemand over en elke steensoort heeft ook zijn eigen eigenscahppen. dit even ter info!
helaas meld je alleen dat je een Granieten werkblad hebt (is het dat ook wel?) en niet welke kleur.
maar elk natuurstenen blad heeft zo zijn eigenschappen.
Zoals hout structuur heeft heeft natuursteen putjes, craquele, adres, pigentvlekken, biolieten e.d. Wat je ziet is dus normaal en het zal het gebruik van je blad op geen enkele manier beinvloeden.
v.w.b. mijn opmerking over Graniet: heel veel consumenten hebben het altijd over een granieten werkblad terwijl Graniet alleen maar een bepaalde soort natuursteen is. verder hebben we bijv. ook nog een Gabbro, Gneis of hardsteen. hier hoor je nooit iemand over en elke steensoort heeft ook zijn eigen eigenscahppen. dit even ter info!