| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis espresso apparaat Super Keukens
Gratis espresso apparaat Super Keukens
Afgelopen week heel enthousiast een keuken gekocht bij Super Keukens.
Ging redelijk vlotjes, want ik wist precies de keuken die ik wou hebben.
Ben goed geholpen door de betreffende verkoper.
Aan het eind van de koop, handtekening gezet, en toen kwam het...."ik heb u al aardig wat korting gegeven, dus krijgt u de espresso machine niet".....
Op de site staat:
Bij aankoop van een complete keuken krijgt u een
Lavazza espresso apparaat t.w.v. € 209,- CADEAU,
zolang de voorraad strekt.
Na contact te hebben gehad met Super Keukens bleek het om een foutje te gaan, kan gebeuren natuurlijk. Ik ben verder keurig geholpen en heb uiteindelijk toch een goed gevoel aan Super Keukens overgehouden.
Ging redelijk vlotjes, want ik wist precies de keuken die ik wou hebben.
Ben goed geholpen door de betreffende verkoper.
Aan het eind van de koop, handtekening gezet, en toen kwam het...."ik heb u al aardig wat korting gegeven, dus krijgt u de espresso machine niet".....
Op de site staat:
Bij aankoop van een complete keuken krijgt u een
Lavazza espresso apparaat t.w.v. € 209,- CADEAU,
zolang de voorraad strekt.
Na contact te hebben gehad met Super Keukens bleek het om een foutje te gaan, kan gebeuren natuurlijk. Ik ben verder keurig geholpen en heb uiteindelijk toch een goed gevoel aan Super Keukens overgehouden.
Laatst gewijzigd door darunia1 op 31 okt 2012 10:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Gratis espresso apparaat Super Keukens
De montage zonder btw? Zwart dus.
Pas maar op, geen btw = geen factuur = geen garantie op de inbouw. Als er iets fout gaat kan je weer klagen hier op het forum.
Buiten dat zou ik ook niet echt te koop lopen met het feit dat je de fiscus tilt.
Pas maar op, geen btw = geen factuur = geen garantie op de inbouw. Als er iets fout gaat kan je weer klagen hier op het forum.
Buiten dat zou ik ook niet echt te koop lopen met het feit dat je de fiscus tilt.
Volgens mij heb je gewoon recht op het espresso apparaat want ik kan geen voorwaarden op de site vinden waarin staat dat je bij korting gegeven door de winkel de espresso machine niet krijgt.
@Sephora, ik voorzie een ontsnappingsclausule.zolang de voorraad strekt
-
pioneerman911
beste
Laatst gewijzigd door pioneerman911 op 30 okt 2012 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
pioneerman911
als er verteld is dat hij er bij zit en er later (naar meer korting) er niet meer in zit dan zie ik dat er geen ontsnapingsclausule zou zijn!bprosman schreef:@Sephora, ik voorzie een ontsnappingsclausule.zolang de voorraad strekt
Beetje onbetrouwbare keukenverkoper (pleonasme?dan zie ik dat er geen ontsnapingsclausule zou zijn!
geloof geen barst van pioneerman911
gewoon spam van superkeukens
gewoon spam van superkeukens
Na contact te hebben gehad met Super Keukens bleek het om een foutje te gaan, kan gebeuren natuurlijk. Ik ben verder keurig geholpen en heb uiteindelijk toch een goed gevoel aan Super Keukens overgehouden. Laat de keuken maar komen! Het devies : beide partijen goed blijven opletten en blijven vragen.
Jammer dat je niet aangeeft bij welke Superkeukenszaak dit is gebeurd. Er zijn er tenslotte een heleboel en ze zijn allemaal zelfstandig. Nu suggereer je dat het bij "heel" superkeukens gebeurd.
Overigens, ik heb dat 'gratis' ding even opgezocht, ben benieuwd ofje de cuppies makkelijk (lees voordelig) kunt krijgen.
Wij hebben zo'n Nespresso ding en je wordt niet vrolijk van de cupprijs. 
Overigens, ik heb dat 'gratis' ding even opgezocht, ben benieuwd ofje de cuppies makkelijk (lees voordelig) kunt krijgen.
-
rozemarijntje
valt wel mee hoor de nespresso! probeer anders de De eens?niet te narsen maar goed..ander verhaal
ja je moet geen 10 koppen per dag drinken...
maar weet je toch als dat ding aanschaft en het is lekkere koffie is me wel wat waard,die twee bakjes die ik maar per dag mag drinken(gezondheid).
volgens mij noemt ts toch superkeukens of ben ik nu gek
en het is opgelost ze krijgt hem...
nou mooi toch
ja je moet geen 10 koppen per dag drinken...
maar weet je toch als dat ding aanschaft en het is lekkere koffie is me wel wat waard,die twee bakjes die ik maar per dag mag drinken(gezondheid).
volgens mij noemt ts toch superkeukens of ben ik nu gek
nou mooi toch