LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Haecker verandert?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Haecker verandert?

Ongelezen bericht door Fiebie »

Omdat de (in verhouding) goedkoopste offerte die wij hebben liggen van Hacker is, probeer ik van dat merk iets wijzer te worden.

Op onze offerte staat activ systemat/ systematART.
Als ik het goed heb gelezen is dit geen systemat, maar een hacker active? Er zouden geen glaswanden in de lades zitten?
-Maar is er verder nog verschil tussen deze 2?

Wij hebben een boek van Hacker waar ons frontje onder AV (pg 1) staat. Maar nu keek ik op de site en zijn er wat dingen verandert, waaronder het fronten overzicht! Nu hoort t front bij de systemat...

-Ik ben nu wel heel nieuwsgierig waarom!
-En of dat nog gevolgen heeft voor onze keuken/offerte?

Fiebie

Fiebie
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 sep 2009 10:54

Re: Haecker verandert?

Ongelezen bericht door Fiebie »

:oops: :oops: :oops:
Ik zie dat Kulta het al eens heeft uitgelegd..
Maar ik zie bij een ander topic dat AV 4000 GL weer geen systemat is... :?:

Onze offerte zegt: AV 1090 GL...

Ik ging ervan uit dat er namelijk wel glazen zijwanden in zaten, over dat fluisterprofiel heb ik niks gehoord..
Ben dus heel benieuwd of dit nu wel of niet erbij zit, want dan zal er wel een prijs bij op komen...

Ga nog ff verder zoeken naar Kulta!

ferry27
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 aug 2007 16:40

Re: Haecker verandert?

Ongelezen bericht door ferry27 »

Beste Fiebie

Voorheen was systemat idd SM 1090. SystematART is greeploos. De fluisterprofielen hebben ze niet meer omdat de deuren met een demper uitgevoerd worden. AV is zonder glaswanden en slipmatten in de lades. Je kan tegen meerprijs de glaswanden kiezen en de slipmatten. Geef dit dus wel goed aan dat je die wilt hebben bij het bedrijf waar de offerte loopt.

Kortom: AV 1090 GL is systemat greeploos zonder glaswanden en slipmatten. Mits anders aangegeven.

Succes ermee

Gesloten