LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hallo lullutjes op deze site

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
de kkm

hallo lullutjes op deze site

Ongelezen bericht door de kkm »

met wie
Laatst gewijzigd door de kkm op 29 jan 2008 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.

16again

Re: hallo lullutjes op deze site

Ongelezen bericht door 16again »

Reclame budget op...?

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

[email protected]..................

Staat die K voor keuken? ik weet namelijk meer andere woorden te verzinnen :wink:

Ben ook monteur maar heb het zo druk (van mond tot mond reclame)dat ik echt geen extra klanten via het forum nodig heb. Volgens mij kan het geen goed teken zijn je zo wanhopig aan te bieden hier.

En dan reageren op een posting uit 2004........whoehaaaaa :lol:
(zie topic "keuken plaatsen")

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Wat een triest figuur deze klussenbusser :lol:
In deze tijd niet genoeg werk hebben, dat zegt m.i.meer over de geleverde montage kwaliteit dan over het keuken aanbod

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

De keukenman kwam om 10 uur een keer aan, terwijl hij eigenlijk de dag er voor klaar zou zijn in het huis en er nog zo veel gedaan moet worden. Maar hij moest eerst zijn auto naar de garage brengen (!)
Vervolgens gingen de heren samen in mijn garage zitten roken. De sigarettenpeuken van de dag ervoor lagen nog op de grond. Daar was ik niet blij mee. Zouden ze dat thuis ook doen ? Ik heb ze ter plekke verboden om in mijn garage te roken.

De keukenman had geen boodschap aan onze vragen over de gang van zaken, bij voorbeeld hoe het komt dat de keuken sinds eind november werkeloos heeft gestaan en hij nu 2 dagen voor de verhuizing pas komt. Zinloze discussie, zei hij, en hij wilde verder ook niet met ons praten. Hij kwam gewoon zijn werk doen.

Stuuk en keukenman meldden gisteravond laat dat ze klaar waren. Zelf hebben we daarna geconstateerd dat de stuuk zijn werk dit keer nog slechter heeft gedaan dan voordat hij het ging "repareren" (zijn eigen eufemisme). De keuken is ook nog niet klaar maar ik kan wel koken. Er moet uiteraard nog van alles aan gedaan worden dus "klaar" is een ruim begrip.

Altijd mooie reclame

Gesloten