| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] handtekening voor offerte
-
adviseur
handtekening voor offerte
Wie heeft er ervaringen met het zetten van een handtekening voor een offerte?
Wij worden er regelmatig mee geconfronteerd! Nog meer dingen waarbij je wordt besodemieterd? REAGEER!!
Wij worden er regelmatig mee geconfronteerd! Nog meer dingen waarbij je wordt besodemieterd? REAGEER!!
-
Scara
Re: handtekening voor offerte
Wettelijk is het zo, dat als je een handtekening zet onder een offerte,
je akkoord gaat met dat gene wat je aangeboden krijgt, dus
je offerte wordt orderbevestiging.
Tja, dat er anno 2005 nog steeds mensen zijn die klakkeloos
hun handtekening onder zetten, is wellicht dan toch de verdienste
van de verkoper, die gewoon zijn werk naar behoren doet.
( Ja, ja ik weet het, is niet netjes, maar onlosmakelijk verbonden
met de handel in de meeste branches )
Dat ze je vertellen dat dit nog vrijblijvend is, is een kwalijke zaak.
je akkoord gaat met dat gene wat je aangeboden krijgt, dus
je offerte wordt orderbevestiging.
Tja, dat er anno 2005 nog steeds mensen zijn die klakkeloos
hun handtekening onder zetten, is wellicht dan toch de verdienste
van de verkoper, die gewoon zijn werk naar behoren doet.
( Ja, ja ik weet het, is niet netjes, maar onlosmakelijk verbonden
met de handel in de meeste branches )
Dat ze je vertellen dat dit nog vrijblijvend is, is een kwalijke zaak.
Dit zegt de ombudsman:
http://www.stichtingdeombudsman.nl/cont ... vragen.htm
Vraag consument:
Samen met mijn man ben ik naar keukens gaan kijken. Eigenlijk alleen om ons te oriënteren wat er allemaal te koop is. De verkoper begon direct enthousiast een tekening te maken en beloofde ons korting als we dezelfde avond een handtekening zouden zetten. Het zou om een soort optie gaan. Achteraf blijkt dat we een overeenkomst hebben getekend en we willen deze keuken helemaal niet.
Antwoord ombudsman:
Bij Stichting De Ombudsman krijgen we meer vragen over het tekenen van een offerte. Op het moment dat u een offerte tekent, zit u aan de overeenkomst vast. Tenzij u schriftelijk in de offerte laat aantekenen dat het om een optie gaat of om een andere afspraak. U zit anders later met een bewijsprobleem. U bent namelijk degene die moet gaan bewijzen dat het een andere afspraak betrof en dat zal niet gemakkelijk zijn.
http://www.stichtingdeombudsman.nl/cont ... vragen.htm
Vraag consument:
Samen met mijn man ben ik naar keukens gaan kijken. Eigenlijk alleen om ons te oriënteren wat er allemaal te koop is. De verkoper begon direct enthousiast een tekening te maken en beloofde ons korting als we dezelfde avond een handtekening zouden zetten. Het zou om een soort optie gaan. Achteraf blijkt dat we een overeenkomst hebben getekend en we willen deze keuken helemaal niet.
Antwoord ombudsman:
Bij Stichting De Ombudsman krijgen we meer vragen over het tekenen van een offerte. Op het moment dat u een offerte tekent, zit u aan de overeenkomst vast. Tenzij u schriftelijk in de offerte laat aantekenen dat het om een optie gaat of om een andere afspraak. U zit anders later met een bewijsprobleem. U bent namelijk degene die moet gaan bewijzen dat het een andere afspraak betrof en dat zal niet gemakkelijk zijn.
-
piet peters
Geachte Lezers,
Als je op zoek bent naar een keuken en je komt in de buurt van Mandemakers keukens en de keukenkampioen die daar heel vaak naast zit laat je dan niet wijs maken dat je bij een totaal ander bedrijf zit
dat is dus niet zo.
LETOP:
Mandemakerskeukens
Keukenkampioen
de keuken max
brugmankeukens
keukenconcurrent
Klijn keukens
is allemaal van 1 eigenaar en dat is Ben Mandemakers zelf.
Dus heb je eenslechte ervaring met 1 van deze keukenzaken
zoek dan een keuken zaak die niet in dit rijtje voorkomen.
Groet,
Gast.
Als je op zoek bent naar een keuken en je komt in de buurt van Mandemakers keukens en de keukenkampioen die daar heel vaak naast zit laat je dan niet wijs maken dat je bij een totaal ander bedrijf zit
dat is dus niet zo.
LETOP:
Mandemakerskeukens
Keukenkampioen
de keuken max
brugmankeukens
keukenconcurrent
Klijn keukens
is allemaal van 1 eigenaar en dat is Ben Mandemakers zelf.
Dus heb je eenslechte ervaring met 1 van deze keukenzaken
zoek dan een keuken zaak die niet in dit rijtje voorkomen.
Groet,
Gast.
-
Gast
Hij vergeet nog Wooning en Grando.
DUS heb je een goede ervaring met die genoemde keukenzaken....
gewoon een goeie deal sluiten en lekker kopen.
DUS heb je een goede ervaring met die genoemde keukenzaken....
gewoon een goeie deal sluiten en lekker kopen.
-
Scara
Zucht, hou het aub bij het onderwerp van de topic.
Dat wat je nu net vertelt is en compleet onvolledig en compleet achterhaalt.
Prijsvraagje ??
Welke 3 schoenenwinkels zitten altijd naast of tegenover elkaar in een
grote stad ???
vraag 1b . Wie is cq zijn de eigenaar(s )????
En zo zijn er nog verschillende voorbeelden, niets mis op zich .
Toch ?
( NB Ben, je mag me altijd bellen he voor een goede job )
Dat wat je nu net vertelt is en compleet onvolledig en compleet achterhaalt.
Prijsvraagje ??
Welke 3 schoenenwinkels zitten altijd naast of tegenover elkaar in een
grote stad ???
vraag 1b . Wie is cq zijn de eigenaar(s )????
En zo zijn er nog verschillende voorbeelden, niets mis op zich .
Toch ?
( NB Ben, je mag me altijd bellen he voor een goede job )
Scara, moet je zelf wel antwoord geven
Voor de vraagsteller :
teken nooit een offerte tenzij u akkoord gaat met het voorstel, En een goed voorstel houdt in : keukentekening / ontwerp naar de zin, duidelijke gespecificeerde offerte met een duidelijke eindprijs.
Heeft u die, en stemt die tot tevredenheid, teken dan en u heeft een keuken gekocht.
Nogmaals : trap niet in allerhande smoesjes als "ik moet aan mijn baas laten zien dat ik de offerte heb gemaakt" of teken nu maar even, dan heeft u tenminste de korting, de rest vullen we later wel in" TEKEN ALLEEN ALS U AKKOORD GAAT EN WEET WAT U KOOPT!
Mr.P.
Scara, ik weet niet waar je werkt, maar blijf maar lekker zitten. Ben heeft wel de goede job maar niet het passende salaris
of het komt met een hoop kunst en vliegwerk.
Voor de vraagsteller :
teken nooit een offerte tenzij u akkoord gaat met het voorstel, En een goed voorstel houdt in : keukentekening / ontwerp naar de zin, duidelijke gespecificeerde offerte met een duidelijke eindprijs.
Heeft u die, en stemt die tot tevredenheid, teken dan en u heeft een keuken gekocht.
Nogmaals : trap niet in allerhande smoesjes als "ik moet aan mijn baas laten zien dat ik de offerte heb gemaakt" of teken nu maar even, dan heeft u tenminste de korting, de rest vullen we later wel in" TEKEN ALLEEN ALS U AKKOORD GAAT EN WEET WAT U KOOPT!
Mr.P.
Scara, ik weet niet waar je werkt, maar blijf maar lekker zitten. Ben heeft wel de goede job maar niet het passende salaris
-
Scara
Mr P, ik wist het antwoord ook niet meer volledig.
Volgens mij is het Mansfield, Cinderella en nog 1 , maar die naam ben
ik kwijt.Deze 3 winkeltjes zie je altijd bij elkaar terwijl het 1 en de zelfde eigenaar is, wilde alleen even aangeven dat het een vrij beproefd
middel is in de handel.
Klanten Trekken !! En slagen ze niet bij de 1 , dan hopelijk bij nummer 2 of 3
Net zoiets als het ABC gebeuren van vroeger.
Albert Heijn, Blokker en C&A dicht opelkaar. Met de gedachte, degene die bij A koopt, koopt ook bij B en C .
Kweet het , heeft niets met keukens te maken, maar wel geinig evengoed.
NB Ben heeft niet gebelt, maar ja, ik ben dan ook geen verkoper
Volgens mij is het Mansfield, Cinderella en nog 1 , maar die naam ben
ik kwijt.Deze 3 winkeltjes zie je altijd bij elkaar terwijl het 1 en de zelfde eigenaar is, wilde alleen even aangeven dat het een vrij beproefd
middel is in de handel.
Klanten Trekken !! En slagen ze niet bij de 1 , dan hopelijk bij nummer 2 of 3
Net zoiets als het ABC gebeuren van vroeger.
Albert Heijn, Blokker en C&A dicht opelkaar. Met de gedachte, degene die bij A koopt, koopt ook bij B en C .
Kweet het , heeft niets met keukens te maken, maar wel geinig evengoed.
NB Ben heeft niet gebelt, maar ja, ik ben dan ook geen verkoper
-
f.magendans
Geachte lezers en schrijvers,
Perfect is het dat iedereen zijn of haar mening geeft maar denk wel na voordat u dit doet. Als uw reden van reageren alleen uw frustratie is omdat u zelf een foute beslissing heeft genomen, maak de ander dan niet bang.
Grando is geen onderdeel van de heer B. Mandemakers maar hij heeft wel aandelen in de Grando groep, niets verkeerd aan want elke Grando heeft zijn eigen ondernemer die hard werkt om op een correcte manier zijn of haar geld te verdienen.
Dus als u bij Grando een advies vraagt krijgt u een complete offerte en beslist u zelf of u hier een produkt wilt aanschaffen, ja, ik heb inderdaad zelf een mooie winkel van Grando maar zie na 18 jaar mog steeds de positieve kant van een gelukkige klant die ik bij oplevering meemaak.
succes met uw beslissing, uw keuze is de juiste.
Perfect is het dat iedereen zijn of haar mening geeft maar denk wel na voordat u dit doet. Als uw reden van reageren alleen uw frustratie is omdat u zelf een foute beslissing heeft genomen, maak de ander dan niet bang.
Grando is geen onderdeel van de heer B. Mandemakers maar hij heeft wel aandelen in de Grando groep, niets verkeerd aan want elke Grando heeft zijn eigen ondernemer die hard werkt om op een correcte manier zijn of haar geld te verdienen.
Dus als u bij Grando een advies vraagt krijgt u een complete offerte en beslist u zelf of u hier een produkt wilt aanschaffen, ja, ik heb inderdaad zelf een mooie winkel van Grando maar zie na 18 jaar mog steeds de positieve kant van een gelukkige klant die ik bij oplevering meemaak.
succes met uw beslissing, uw keuze is de juiste.
-
Scara
Neuh, want wij weten beter
Riekt er wel naar, maar ach, is ook wel eens leuk om iets positiefs
te lezen over Grando (Retail)
Riekt er wel naar, maar ach, is ook wel eens leuk om iets positiefs
te lezen over Grando (Retail)
-
Kenner
Beste mensen,
Ben Mandemakers bezit keukenkampioen etc. helemaal niet, het enige wat ze delen is het logistieke verhaal!!!
Ben Mandemakers bezit keukenkampioen etc. helemaal niet, het enige wat ze delen is het logistieke verhaal!!!
-
gast52736
Keukenkampioen behoort tot de DMG groep, maakt dus deel uit
van de formule.
Bezitten ?? Kenner ?? waarvan dan ??
van de formule.
Bezitten ?? Kenner ?? waarvan dan ??
-
Gast
@magendans
In veel gevallen worden foute beslissingen afgedwongen door foute leveranciers.
Binnen de keukenbranche bestaan nog te veel winstbeluste figuren.
Met man en macht wordt binnen de keukenbranche alles gedaan om de consument onwetend te houden.
Laat op dit forum de consumenten elkaar maar wijs maken.
De keukenbranche doet dat in ieder geval niet.
(Scara uitgezonderd).
Deze frustratie van consumenten is er niet voor niets!Als uw reden van reageren alleen uw frustratie is omdat u zelf een foute beslissing heeft genomen, maak de ander dan niet bang.
In veel gevallen worden foute beslissingen afgedwongen door foute leveranciers.
Binnen de keukenbranche bestaan nog te veel winstbeluste figuren.
Met man en macht wordt binnen de keukenbranche alles gedaan om de consument onwetend te houden.
Laat op dit forum de consumenten elkaar maar wijs maken.
De keukenbranche doet dat in ieder geval niet.
(Scara uitgezonderd).
-
Henk Cornelisse
Van Wingerden uit Ridderkerk is er ook zo een.
De keuken wordt uitgerekend op een bierviltje, je mag de offerte alleen mee naar huis nemen als je je handtekening eronder hebt gezet, dus de keuken koopt! Alsof het om een broodje vis gaat....
Ze werken met bruto en netto prijzen omdat het transparanter is voor de klant. "Andere keukenbedrijven geven gratis apparatuur of gratis werkblad, daarmee wordt je bedonderd waar je bij staat.", aldus de verkoper. Een offerte meegeven doen ze niet, zelfs niet het plaatje uit de computer van de keuken.
Weer een voorbeeld van een keukenboer die niet transparant zaken doet ...
De keuken wordt uitgerekend op een bierviltje, je mag de offerte alleen mee naar huis nemen als je je handtekening eronder hebt gezet, dus de keuken koopt! Alsof het om een broodje vis gaat....
Ze werken met bruto en netto prijzen omdat het transparanter is voor de klant. "Andere keukenbedrijven geven gratis apparatuur of gratis werkblad, daarmee wordt je bedonderd waar je bij staat.", aldus de verkoper. Een offerte meegeven doen ze niet, zelfs niet het plaatje uit de computer van de keuken.
Weer een voorbeeld van een keukenboer die niet transparant zaken doet ...