LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Help!!!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
informatievreter

Help!!!

Ongelezen bericht door informatievreter »

Beste allemaal,
Al maanden volg ik dit forum, omdat ik het domweg interessant vind. Los daarvan is het vermakelijk. Dankzij de informatie die ik hier heb opgedaan hebben wij een goede keus kunnen maken. Maandelang hebben we ons moeten behelpen in een garage, maar sinds januari is alles goed. Totdat ik vorige week een MIER in onze keuken zie. Let wel, we hebben alles geisoleerd, nieuwe betonvloer gestort, betegelt en afgekit. Het zijn er hooguit 5 tot 10 op een dag. Het enige wat wij kunnen bedenken, is dat ze achter het front van de vaatwasser zitten. Is dat mogelijk? En als we de vaatwasser er helemaal uithalen, kunnen we hem dat schoonblazen met een compressor of is dat uit den boze?

Mini7

Re: Help!!!

Ongelezen bericht door Mini7 »

Zet gewoon een mierendoosje neer, dat lost het probleem snel en zonder breken op.

Hartelijke groet,

Mini7

Pruim

Re: Help!!!

Ongelezen bericht door Pruim »

Wil je echt geen beestjes in huis, dan moet je je huis gasdicht laten bouwen, en na de bouw nog even laten gassen, en dan vooral niet meer naar binnen of naar buiten gaan, want dan verdwijnt het effect natuurlijk weer :roll:

Gesloten