LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] henri's kitchen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
erik de jong

henri's kitchen

Ongelezen bericht door erik de jong »

Ik ga nooit meer naar Henri's Kitchens, wat een onvriendelijk bedrijf is dat, de verkoper werd in de showroom afgekraakt en afgesnauwd door z'n eigen baas. De service is waardeloos, wat een faque bedrijf is dat. Geeft een fijn gevoel als je als klant in zo'n showroom geholpen word en ze gaan ruzie staan maken, vervolgens reageert de verkoper dat op mij af en stuurt ons letterlijk weg. Succes met jullie gerotzooi.

Erik

sylvia2

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door sylvia2 »

Ik was hartstikke blij met de ontvangst en uitleg bij Henry's Kitchens. Service was ook prima. Ik werd helemaal in de watten gelegd geen pusherig gedoe. Maar eh, u bent toevallig toch niet een jaloerse concurrent die even een ander in kwaad daglicht wil zetten? Want dat zie je nogal veel op deze sites. Beetje triest eerlijk gezegd. Alsof ze niets beters te doen hebben. Succes verder met je orientatie/aankoop.

tom45

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door tom45 »

In welke showroom was dat dan men. de jong? Wij zijn wel goed geholpen bij Henry's Kitchens.

Gast

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door Gast »

En zijn jullie niet toevallig zelf gewoon werkzaam bij Henri,s ???
Dat zie je namelijk ook heel vaak hier
Zo leuk hoeveel spontane reacties er zijn en zoveel leuke nieuwe namen.
Pleur toch op zeg, dit is een forum voor consumenten

keukenspecialist
Berichten: 640
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:40

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door keukenspecialist »

En zijn jullie niet toevallig zelf gewoon werkzaam bij Henri,s ???
De komende uren misschien nog wel :D

arjaan
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 apr 2007 14:44

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door arjaan »

Ik ben/was klant van Henry's Kitchen en ik was wel tevreden met 'mijn' verkoper. Mooie keuken, prettig gesprek en prijs concurrerend. Jammer dat Henry net niet een dagje later de stekker er uit heeft getrokken, anders was ik waarschijnlijk echt een tevreden klant geweest... :roll:

hallohallo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2007 22:56

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door hallohallo »

De komende uren misschien nog wel
Triest om te zien dat er iemand is die ervan geniet als mensen op straat komen te staan.
Ik denk niet dat de medewerkers van HK nog kunnen lachen als het waar is van dat faillissement.

Pfffff

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door Pfffff »

Ach, die medewerkers , daar hoef je geen medelijden mee te hebben, die staan morgen weer bij een andere foute firma, of het nou keukens, auto,s of aardappelen zijn

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door mar53 »

LEUKE OPMERKING Pffff.

Als je verkoper bent bij HC kan misschien je gelijk hebben, maar voor het kantoor expeditie etc. personeel????

Hou maar op het is gewoon ***. ook voor de gedupeerde klanten

info-keukenproblemen
Berichten: 12
Lid geworden op: 05 apr 2007 08:54

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door info-keukenproblemen »

Beste mensen,

Daar bedoel ik mee de gedupeerde goed willende werknemers en consumenten.

Kijk even in dit forum bij ;

info-keukenproblemen

Ik wil de bij de handjes, stemmingmakers en betweters vragen niet te reageren;

Wij willen proberen problemen op te lossen voor mensen dus lees het stukje goed want wanneer we geen gegevens krijgen neemik geen contact op.
Want ik heb geen zin in allerlei figuren zoals hier boven genoemd en wil alleen mensen aan de telefoon krijgen die gedupeerd zijn of een probleem hebben.

Met vriendelijke groeten

keukenspecialist
Berichten: 640
Lid geworden op: 08 jan 2004 20:40

Re: henri's kitchen

Ongelezen bericht door keukenspecialist »

Triest om te zien dat er iemand is die ervan geniet als mensen op straat komen te staan.
Ik denk niet dat de medewerkers van HK nog kunnen lachen als het waar is van dat faillissement.
Het is inderdaad triest. Echt triest.

Het personeel, waar jij je dus druk over maakt, moet via de media vernemen dat ze geen werk meer hebben. Ze worden nog enkele maanden 100% doorbetaald en als er straks een doorstart vanuit overname gemaakt wordt, dan hebben ze weer een salaris. Zo niet, kunnen ze ergens anders gaan werken of krijgen de komende maanden 75% van het laatst verdiende loon.

Maar wie vergoed de aanbetalingen van de klanten. Is daar een speciaal fonds voor? Of zijn deze mensen hun centjes kwijt? Centjes waar ze volgens mij heel hard voor moeten werken. Over triest gesproken!

Nee, hallohallo, jammer dat je buitengeflikkerd wordt bij HK, maar je maakt je volgens mij toch even druk over de verkeerde mensen!

Gesloten