LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] henri's kitchen
henri's kitchen
Ik ga nooit meer naar Henri's Kitchens, wat een onvriendelijk bedrijf is dat, de verkoper werd in de showroom afgekraakt en afgesnauwd door z'n eigen baas. De service is waardeloos, wat een faque bedrijf is dat. Geeft een fijn gevoel als je als klant in zo'n showroom geholpen word en ze gaan ruzie staan maken, vervolgens reageert de verkoper dat op mij af en stuurt ons letterlijk weg. Succes met jullie gerotzooi.
Erik
Erik
Re: henri's kitchen
Ik was hartstikke blij met de ontvangst en uitleg bij Henry's Kitchens. Service was ook prima. Ik werd helemaal in de watten gelegd geen pusherig gedoe. Maar eh, u bent toevallig toch niet een jaloerse concurrent die even een ander in kwaad daglicht wil zetten? Want dat zie je nogal veel op deze sites. Beetje triest eerlijk gezegd. Alsof ze niets beters te doen hebben. Succes verder met je orientatie/aankoop.
In welke showroom was dat dan men. de jong? Wij zijn wel goed geholpen bij Henry's Kitchens.
En zijn jullie niet toevallig zelf gewoon werkzaam bij Henri,s ???
Dat zie je namelijk ook heel vaak hier
Zo leuk hoeveel spontane reacties er zijn en zoveel leuke nieuwe namen.
Pleur toch op zeg, dit is een forum voor consumenten
Dat zie je namelijk ook heel vaak hier
Zo leuk hoeveel spontane reacties er zijn en zoveel leuke nieuwe namen.
Pleur toch op zeg, dit is een forum voor consumenten
-
De komende uren misschien nog welEn zijn jullie niet toevallig zelf gewoon werkzaam bij Henri,s ???
Ik ben/was klant van Henry's Kitchen en ik was wel tevreden met 'mijn' verkoper. Mooie keuken, prettig gesprek en prijs concurrerend. Jammer dat Henry net niet een dagje later de stekker er uit heeft getrokken, anders was ik waarschijnlijk echt een tevreden klant geweest...
-
Triest om te zien dat er iemand is die ervan geniet als mensen op straat komen te staan.De komende uren misschien nog wel
Ik denk niet dat de medewerkers van HK nog kunnen lachen als het waar is van dat faillissement.
Ach, die medewerkers , daar hoef je geen medelijden mee te hebben, die staan morgen weer bij een andere foute firma, of het nou keukens, auto,s of aardappelen zijn
LEUKE OPMERKING Pffff.
Als je verkoper bent bij HC kan misschien je gelijk hebben, maar voor het kantoor expeditie etc. personeel????
Hou maar op het is gewoon ***. ook voor de gedupeerde klanten
Als je verkoper bent bij HC kan misschien je gelijk hebben, maar voor het kantoor expeditie etc. personeel????
Hou maar op het is gewoon ***. ook voor de gedupeerde klanten
-
Beste mensen,
Daar bedoel ik mee de gedupeerde goed willende werknemers en consumenten.
Kijk even in dit forum bij ;
info-keukenproblemen
Ik wil de bij de handjes, stemmingmakers en betweters vragen niet te reageren;
Wij willen proberen problemen op te lossen voor mensen dus lees het stukje goed want wanneer we geen gegevens krijgen neemik geen contact op.
Want ik heb geen zin in allerlei figuren zoals hier boven genoemd en wil alleen mensen aan de telefoon krijgen die gedupeerd zijn of een probleem hebben.
Met vriendelijke groeten
Daar bedoel ik mee de gedupeerde goed willende werknemers en consumenten.
Kijk even in dit forum bij ;
info-keukenproblemen
Ik wil de bij de handjes, stemmingmakers en betweters vragen niet te reageren;
Wij willen proberen problemen op te lossen voor mensen dus lees het stukje goed want wanneer we geen gegevens krijgen neemik geen contact op.
Want ik heb geen zin in allerlei figuren zoals hier boven genoemd en wil alleen mensen aan de telefoon krijgen die gedupeerd zijn of een probleem hebben.
Met vriendelijke groeten
-
Het is inderdaad triest. Echt triest.Triest om te zien dat er iemand is die ervan geniet als mensen op straat komen te staan.
Ik denk niet dat de medewerkers van HK nog kunnen lachen als het waar is van dat faillissement.
Het personeel, waar jij je dus druk over maakt, moet via de media vernemen dat ze geen werk meer hebben. Ze worden nog enkele maanden 100% doorbetaald en als er straks een doorstart vanuit overname gemaakt wordt, dan hebben ze weer een salaris. Zo niet, kunnen ze ergens anders gaan werken of krijgen de komende maanden 75% van het laatst verdiende loon.
Maar wie vergoed de aanbetalingen van de klanten. Is daar een speciaal fonds voor? Of zijn deze mensen hun centjes kwijt? Centjes waar ze volgens mij heel hard voor moeten werken. Over triest gesproken!
Nee, hallohallo, jammer dat je buitengeflikkerd wordt bij HK, maar je maakt je volgens mij toch even druk over de verkeerde mensen!