LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogglans wit gelakte keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Ben van Gelder
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2008 08:49

Hoogglans wit gelakte keuken

Ongelezen bericht door Ben van Gelder »

Beste mensen op dit forum.

Na 6 jaar zijn we weer op zoek naar een nieuwe keuken en zijn benieuwd naar de huidige stand van zaken in keukenland.

Onze vorige keuken hebben we gekocht in Duitsland destijds en zijn op zich hier wel tevreden over maar was wel lastig met een schakelaar van een lampje die stuk was en een probleem met de vaatwasser die verkeerd aangesloten bleek te zijn en een probleem met het hoogglans kunststof van het deurtje van de vaatwasser.

Nu is ons budget maar € 3.000,00 maar willen wel een hoogglans gelakte keuken nu omdat deze in de kamer komt te staan en niet weer een probleem met het kunststof loslaten willen hebben.

Werkblad en apparaten maakt niet zo veel uit.

Keukenruimte is 250 x 300 cm.

Tips zijn welkom waar we het beste een kijkje kunnen nemen!

We zijn al bij Bruynzeel en Tulp keukens geweest maar die komen veelste hoog uit en geven ook vreemd genoeg de offerte niet mee en helaas heeft de IKEA geen gelakte keukens.

Dank alvast voor de reacties, we kijken er naar uit!

stofzuigertje

Re: Hoogglans wit gelakte keuken

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

In de showroom zag ik gelakte keukens en hoewel daar iemand rond liep met poetsdoek nog vele vingers gezien...

Dat is ook de reden dat Ikea liever matte verkoopt en daar ben ik erg blij mee.

Corsarob
Berichten: 48
Lid geworden op: 23 mei 2012 23:08

Re: Hoogglans wit gelakte keuken

Ongelezen bericht door Corsarob »

Succes met je zoektocht, maar wat is je budget voor de apparaten en werkbladen? :lol:

De kans is circa 120% dat je géén keuken vind in hoogglanslak voor je begroting en met de maatvoering die gevuld dient te worden. Ik zeg altijd maar: Heb je geld voor een Dacia, dan kun je geen Renault kopen.

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: Hoogglans wit gelakte keuken

Ongelezen bericht door echwel »

een nulletje te weinig

Ben van Gelder
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 okt 2008 08:49

Re: Hoogglans wit gelakte keuken

Ongelezen bericht door Ben van Gelder »

dank voor de 'bemoedigende' reacties :-(

Maar ik ben geslaagd! Ik heb op marktplaats een advertentie gezien voor een hoogglans gelakte keuken met een granieten werkblad en Pelgrim inbouwapparatuur voor € 2.750,=

Nu was mijn opstelling groter maar ik heb gekozen voor een kunststof werkblad en Etna apparatuur.

Ik ben nu uitgekomen op € 3.375,=

Ik kreeg zelfs 2 keukenoffertes met allerlei verschillende opties van verschillende leveranciers.

Moet de keuken wel zelf monteren nu, kon ook verzorgt worden voor een heel schappelijke prijs maar helaas.

B.E. van Gelder

Gesloten