LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp bij keuze

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
diseré
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2011 11:49

hulp bij keuze

Ongelezen bericht door diseré »

Wij zijn al enige tijd bezig met het uitzoeken van een nieuwe keuken.
Momenteel zijn we bezig met een keuken van De Keyzer van Belgische fabrikant maar wordt in Nederland gekocht. Heeft iemand ervaring hiermee en waar kan ik de keuken kwalitatief mee vergelijken? Met alle apparatuur (Siemens) en een U vormige keuken komen we op 17.000
Pfoe, zie ondertussen door de bomen het bos niet meer.
ben benieuwd naar jullie reactie, Diseré

klussert
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 feb 2009 22:18

Re: hulp bij keuze

Ongelezen bericht door klussert »

ken het merk niet, maar als je eens kijkt op http://www.watkosteenkeuken.nl dan kun je grof berekenen wat iets kost. natuurlijk met voorbehoud dat de kwaliteit van de kasten hierin wellicht lager is??
17 mille me siemens klinkt als behoorlijke prijs maar je vermeldt weinig details.
Succes.

diseré
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2011 11:49

Re: hulp bij keuze

Ongelezen bericht door diseré »

Bedankt klussert voor je reactie. Jammer dat er niet meer reactie komt. Ik zal wat meer informatie geven.
Het betreft een hoogglans gelakte keuken met een composiet blad prijsklasse 2.
3 hoge kasten waarvan 1 voor koelkast 1 servieskast 1 oven met onderkast
4 onderkasten van 60 waarvan 1 met uittrek hoekkast en 1 vaatwasserkast
2 x onderlades van 80 breed bestaande uit elk 2 lades
1 smal onderkastje 30 cm uittrekbaar
verder alles Siemens :
vaatwasser
koelkast met vitafrech
afzuigkap
oven/magnetron
gasplaat
keukenboiler

kosten ca. 17.000
Is dit een redelijke prijs of kan dit goedkoper zonder kwaliteitsverlies.
alvast bedankt voor jullie reactie.

XtraT
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 okt 2010 19:31

Re: hulp bij keuze

Ongelezen bericht door XtraT »

Hi Disiré,

Mijn eerste indruk is dat dit goedkoper moet kunnen. Voor ongeveer hetzelfde bedrag (excl. plaatsing en extra werkzaamheden) hebben wij een hoogglans gelakte greeploze Systemat keuken. Met één ladeblok meer. 75 cm diep granieten aanrechtblad. 70 cm diepe onderkasten. 4 40cm hoge bovenklepkasten. Ook een Pyrolyse oven en een afzonderlijke inbouw magnetron. Bovendien een multislider inductiekookplaat.

Mijn tip is om bij een andere zaak een vergelijkbare offerte te laten maken. Dit kost wel veel extra tijd, maar dan heb je wel het gevoel dat je weet wat reëel is. Bovendien kan een ander net even andere adviezen geven, waar je zelf nog niet aan gedacht had. Wij hebben zo een vergelijkbare aanbieding voor een Siematic keuken laten maken.

Succes met onderhandelen.

Gesloten