LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Iemand ervaring met Faber (Nordhorn) of Chileo (Gronau)?
-
Iemand ervaring met Faber (Nordhorn) of Chileo (Gronau)?
Ik heb bij deze zaken een offerte opgevraagd, maar wil graag horen van mensen die met één van deze winkels zaken hebben gedaan.
-
Re: Iemand ervaring met Faber (Nordhorn) of Chileo (Gronau)?
Geen ervaring met beide, maar als je toch in de Alfred Mozerstrasse bent, rij dan ook ff bij Akzent Küchen langs, die zitten op nr. 72.
Daar hebben wij wel ervaring mee.
Daar hebben wij wel ervaring mee.
-
Vertel? Verkopen jullie ook Nobilia keukens?
-
ik erkoop helemaal niks, ja af en toe via ebay wat. En heb laatst m'n huis verkocht, maar verder niks...:):)
Wij kennen mensen die de keuken daar vandaan hebben en zodoende hebben wij de keuken daar ook besteld, wordt in februari geplaatst.
Volgens mij hebben ze inderdaad ook wel nobilia, ff op google.de zoeken naar Akzent Küchen in Nordhorn, kan niet missen...
suc6.
Wij kennen mensen die de keuken daar vandaan hebben en zodoende hebben wij de keuken daar ook besteld, wordt in februari geplaatst.
Volgens mij hebben ze inderdaad ook wel nobilia, ff op google.de zoeken naar Akzent Küchen in Nordhorn, kan niet missen...
suc6.
-
Onlangs huis verkocht? Heel knap, in deze markt.
maar vertel over je ervaring met Akzent? Geod of slecht. Hoe is het gegaan?
maar vertel over je ervaring met Akzent? Geod of slecht. Hoe is het gegaan?
-
inderdaad huis verkocht, echt precies een maand voordat iedereen in rep en roer raakte!
Inmiddels al weer druk aan het bouwen nu en uitkijken naar begin 2009.
Maar ff over Akzent, wij hebben goede ervaringen met Akzent, voor zover we dat kunnen beoordelen. Goed geholpen, meedenkend en de keuken die ze ons aanboden pastte net binnen ons budget, terwijl we bij andere keukenzaken niet konden slagen.
Interactie met de verkoper was prima, ik had zelf al een tekening gemaakt met specificaties en wensen en men had alles netjes voorbereid, 3d was al klaar, was alleen een kwestie van bijschaven en puntjes op de i zetten.
Keuken moet dus nog geleverd worden, dus daarover kan ik nog niet oordelen.
Inmiddels al weer druk aan het bouwen nu en uitkijken naar begin 2009.
Maar ff over Akzent, wij hebben goede ervaringen met Akzent, voor zover we dat kunnen beoordelen. Goed geholpen, meedenkend en de keuken die ze ons aanboden pastte net binnen ons budget, terwijl we bij andere keukenzaken niet konden slagen.
Interactie met de verkoper was prima, ik had zelf al een tekening gemaakt met specificaties en wensen en men had alles netjes voorbereid, 3d was al klaar, was alleen een kwestie van bijschaven en puntjes op de i zetten.
Keuken moet dus nog geleverd worden, dus daarover kan ik nog niet oordelen.
-
Bedankt voor de informatie
1) En hoe zit het met de betaling vóór of na aflevering (of deels)?
2) Viel er nog wat af te dingen? Of krijg je meteen een netto-prijs?
3) En zit in die totaalprijs ook montage en installatie?
Ik ben benieuwd.
1) En hoe zit het met de betaling vóór of na aflevering (of deels)?
2) Viel er nog wat af te dingen? Of krijg je meteen een netto-prijs?
3) En zit in die totaalprijs ook montage en installatie?
Ik ben benieuwd.
-
1. ik betaal pas na levering, ik betaal nergens iets vooruit!!!!
2. nee, direct netto prijs. Zijn we zo gewend in D.
3. ja, bij ons zowieso omdat ik in Duitsland woon. Ik weet dat de duitse monteurs in NL geen gas aan mogen sluiten, dus dat zul je na moeten vragen.
suc6.
2. nee, direct netto prijs. Zijn we zo gewend in D.
3. ja, bij ons zowieso omdat ik in Duitsland woon. Ik weet dat de duitse monteurs in NL geen gas aan mogen sluiten, dus dat zul je na moeten vragen.
suc6.
-
Thanks again
Dan nog mijn allerlaatste vraag.
Hoe kom jij (als Duitser-in Duitsland wonende Hollander) op dit forum terecht????
Dan nog mijn allerlaatste vraag.
Hoe kom jij (als Duitser-in Duitsland wonende Hollander) op dit forum terecht????
-
lol,
tja, ik zoek ook wel eens info over bepaalde bedrijven/producten of wat dan ook.
En dan kom je hier wel eens terecht.
Voor de aankoop van onze keuken had ik ook eerst hier wel rondgeneusd. Vooral om dat de bekende keukenstunters in NL nogal eens schijnbaar aantrekkelijke acties hebben, wilde ik me eerst daar wel eens in verdiepen. Maar goed dat ik dat gedaan heb, ik was zo naar 1 van die zaken gegaan...Ik weet nu wel beter!
tja, ik zoek ook wel eens info over bepaalde bedrijven/producten of wat dan ook.
En dan kom je hier wel eens terecht.
Voor de aankoop van onze keuken had ik ook eerst hier wel rondgeneusd. Vooral om dat de bekende keukenstunters in NL nogal eens schijnbaar aantrekkelijke acties hebben, wilde ik me eerst daar wel eens in verdiepen. Maar goed dat ik dat gedaan heb, ik was zo naar 1 van die zaken gegaan...Ik weet nu wel beter!