Na aanschaf van een keuken bij keuken concurent heb ik vele klachten waar niet op wordt gereageerd.
Het leidings schema klopte van geen kante, waardoor ik veel meer kosten heb dan was berekend en ze komen me niet tegemoet.
Ze komen er af met dat het leidingschema niet bindend is, en dat ik blij moet zijn dat ik de keuken niet door hun heb laten plaatsen ik was De kosten van het plaatsen kwijtgeweest omdat de leidingen niet goed lagen niet mijn fout dacht ik dus.
en de keuken was dus niet geplaats. maar ik was wel het geld kwijt geweest van het plaatsen. wat een mafia praktijk zoals al eerder in andere berichten is vermeld.
Heel veel onderdelen waren niet in voldoende voorraad.
Zoals hoekplinten, handgrepen.
Ook kasten waar de handgrepen niet waren voorgeboord.
Een servieskast die wordt gelevert als koelkast kast.
Niet genoeg afdek dopjes voor de licht lijst.
Een achter wand die geleverd word in 4 cm dik die eigenlijk maar 1,6 cm dik mag zijn enz enz.
Door dit alles heb ik bijna 1000 euro meer kosten die dus niet nodig waren zijn geweest.
In de winkel in Roosendaal werdt ik bijna buiten gezet en het hoofd kantoor geeft ook niet thuis.
Ik hoop dat er meer mensen zijn met klachten en dat we ons samen sterk kunnen maken
Zodat er wat gedaan wordt aan deze onklantvriendelijke praktijken die de klant vele euro's kosten.