LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken Concurrent offerte ongeldig?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
carlovr

Keuken Concurrent offerte ongeldig?

Ongelezen bericht door carlovr »

Hallo Kan iemand mij helpen.

Ik heb een offret getekend bij keuken concurent.
ik heb op de offerte duidelijk llaten vermelden dat dit onder voorbehoud was van "goedkeuring van mijn ouders" 09-02-2012

Nu blijkt dat ik deze keuken niet kan betalen, mijn ouder zijn 11-02-2012 mee naar keuken concurrent geweest om dus de koop te annuleren.

Nu staat op mijn versie van de offerte van keuken concurrent: "onder voorbehoud, goedkeuring ouders".

nu hebben zij in de winkel op het bovenste papier van de offerte:
"m.b.t. kleur" er bij geschreven.

Is dit jurridisch toegestaan.
Dit noemt me toch valsheid in geschriften.
ik begrijp dat er annulerings kosten aan vast ziten maar dat mag toch niet binnen 7 dagen? ik zou nu € 1.530 annulering moeten betalen.

Ik had een heel goed gevoel bij deze zaak keuken concurrent, Dat is na de aanvaaring van vanmiddag wel een stuk minder.

Ik hoop iemand mij kan helpen?

*.*

Re: Keuken Concurrent offerte ongeldig?

Ongelezen bericht door *.* »

1. er zijn meer topics over dit onderwerp, dus eigenlijk de zoekfunctie gebruiken.
2. Alle contact nu alleen schriftelijk laten verlopen i.v.m. aantoonbaar bewijs.
3. Zij kunnen erbij schrijven wat ze willen, dus nu schriftelijk de offerte annuleren met het verzoek dit aan u te bevestigen.
4. raadpleeg ook je rechtsbijstand.
5. Teken nooit meer iets onder voorbehoud, al helemaal niet bij de verkopers van "tijdelijke speciale unieke"aanbiedingen.
6. Succes.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

carlovr schreef:Nu staat op mijn versie van de offerte van keuken concurrent: "onder voorbehoud, goedkeuring ouders".

nu hebben zij in de winkel op het bovenste papier van de offerte:
"m.b.t. kleur" er bij geschreven.
Begrijp ik je goed dat er twee documenten zijn met verschil van inhoud?
carlovr schreef:ik begrijp dat er annulerings kosten aan vast ziten maar dat mag toch niet binnen 7 dagen? ik zou nu € 1.530 annulering moeten betalen.
De annulereingskosten zijn sowieso aan te vechten.
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3579

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zou het zo lezen;

Als je ouders de kleur goed vinden gaat de koop door!
Dus beetje domme tekst.

Gewoon niets doen en nooit meer daar iets bekijken.
Er zijn genoeg betaalbare anderen over om iets betaalbaars te kopen.

Verder is het achteraf aanvullen altijd ongeldig maken dus hebben zij geen bewijs van deze ongebruikelijke tekst voor of na het verlaten showroom is geschreven.

Uw woord tegen verkoper dus geen bewijs!
Laat ze het maar lekker uitzoeken en fraude is altijd strafbaar dus U kunt zelfs met een schadeclaim dreigen als ze doorgaan.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ik zou alleen even aangetekend melden dat u gebruik maakt van de ontbindende voorwaarde.

En wellicht fijntjes opmerken dat valsheid in geschrifte strafbaar is.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

3. Zij kunnen erbij schrijven wat ze willen, dus nu schriftelijk de offerte annuleren met het verzoek dit aan u te bevestigen.
Niet annuleren, maar ontbinden.
Ik zou alleen even aangetekend melden dat u gebruik maakt van de ontbindende voorwaarde.
Goed advies, laat wel (een van) ouders brief mede ondertekenen.

Gaat het zo slecht met KC, dat de gebruikelijke agressieve verkoop onvoldoende is, en zelfs dit soort middelen nodig zijn?

ikbenhetgezeurzat

Ongelezen bericht door ikbenhetgezeurzat »

Makkelijk. 2 versies, de versie van de klant is bepalend want dat is een copie. 1 aangetekende brief sturen aan Keukenconcurrent. Verkoper noemen, wat er is gebeurt, dat je je opgelicht voelt en het wordt opgelost!

Gesloten