LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken gekocht in Spijkenisse en omgeving??????
Keuken gekocht in Spijkenisse en omgeving??????
Ik ben van plan een nieuwe keuken te kopen. Heeft iemand ervaringen met keukendealers in Spijkenisse en omgeving
Alle reacties zijn welkom
B.v.d. groetjes Kuni
Alle reacties zijn welkom
B.v.d. groetjes Kuni
Re: Keuken gekocht in Spijkenisse en omgeving??????
er is er maar een die er met kop en schouders boven uitsteekt en dat is thieleman keukens,de sevice is grandioos,wij hebben nu bijna 8 jaar geleden de keuken bij thieleman gekocht en vorig jaar een klein defect gehad zonder morren werdt het gerepareerd
Bedankt voor je reactie, leuk om iets positiefs te horen.
groetjes Kuni
groetjes Kuni
Wij hebben een goede ervaring met Wooning keukens uit Rotterdam
keurig geplaats, kleine foutjes goed verholpen. Geen aanbetaling, goede verkopers die goed met je mee denken.
keurig geplaats, kleine foutjes goed verholpen. Geen aanbetaling, goede verkopers die goed met je mee denken.
Wij zijn uitstekend geholpen door van Noort in Zuidland. Weliswaar niet met een keuken maar met een badkamer. Van Noort heeft keukens en badkamers en de prijs was zeer interessant.
De keuken wordt uitgerekend op een bierviltje, je mag de offerte alleen mee naar huis nemen als je je handtekening eronder hebt gezet. Alsof het om een broodje vis gaat.... Weer een voorbeeld van een keukenboer die niet transparant zaken doet ...
Henk, welke keukenzaak bedoel je, Van Noort in Zuidland?
Heb je nog ervaringen met een goede keukenzaak?
groetjes Kuni
Heb je nog ervaringen met een goede keukenzaak?
groetjes Kuni
Ga eens kijken bij Interset in Rotterdam ik heb daar een keuken en badkamer gekocht en alles was vanaf de offerte tot en met het plaatsen keurig verzorgd. echt een aanrader
Wij hebben een goede ervaring met Wooning keukens uit Rotterdam
helemaal mee eens
helemaal mee eens
Wij hebben pas een nieuwe keuken gekocht bij engelen keukens weliswaar in Barendrecht maar zitten ook in Spijkenisse. Ik heb het nooit zo op met keukenzaken maar hier heb je echt het gevoel van zo ik zit op me gemak.
Totaal geen druk, goede uitleg , en na hier en daar te hebben nagevraagd een prima service.
Succes er mee
http://www.engelen-bv.nl/
Totaal geen druk, goede uitleg , en na hier en daar te hebben nagevraagd een prima service.
Succes er mee
http://www.engelen-bv.nl/
@gast010
Mooie site maar niet te ontdekken welk merk keukens wordt gevoerd.
Dus op basis van kwaliteit valt geen selectie te maken.
Mooie site maar niet te ontdekken welk merk keukens wordt gevoerd.
Dus op basis van kwaliteit valt geen selectie te maken.
@ gast,
keuken die wij hebben gekocht is van het merk Hacker maar dan met puntjes
keuken die wij hebben gekocht is van het merk Hacker maar dan met puntjes
Valt me wel op dat het aantal klachten betreffende levering van keukens toch vrij gering is.
De meeste wrevel komt door de al dan niet agressieve manier van verkopen, de aanbetalingen en het ondoorzichtige van de keukenhandel.
De wrevel van de verkopende partij, is de onwilligheid van de consument voor het geven van een budget, het vaak vergelijken van appels en peren en het kortingenverhaal.
Is jammer dat er hier niet meer montage en leveringsproblemen staan en wat natuurlijk nog belangrijker is, hoe zijn deze opgelost ??
Want dat onderscheid de goede van de mindere zaken.
En in dit geval heb ik het over keukenspeciaalzaken en niet over dumpwinkels, prijsvechters en outlet winkeltjes met keukens van rond de 5000 euro.
Over agressieve verkoop gesproken, stap ik gisteren een snackbar in,
werd me gelijk gevraagd wat ik wilde, terwijl ik mijn voet amper over de drempel had gezet.Ik liet me toch een beetje overrompelen en deed een impulsieve aankoop.
Toen het klaar was, schreeuwde de desbetreffende verkoper duidelijk hoorbaar voor een ieder in de zaak wat ik gekocht had !!!!!!
Ik vond geen begrip bij het hoofdkantoor ofschhon mijn privacy wel aangetast was.
Beste Radar, wat moet ik doen ??
De meeste wrevel komt door de al dan niet agressieve manier van verkopen, de aanbetalingen en het ondoorzichtige van de keukenhandel.
De wrevel van de verkopende partij, is de onwilligheid van de consument voor het geven van een budget, het vaak vergelijken van appels en peren en het kortingenverhaal.
Is jammer dat er hier niet meer montage en leveringsproblemen staan en wat natuurlijk nog belangrijker is, hoe zijn deze opgelost ??
Want dat onderscheid de goede van de mindere zaken.
En in dit geval heb ik het over keukenspeciaalzaken en niet over dumpwinkels, prijsvechters en outlet winkeltjes met keukens van rond de 5000 euro.
Over agressieve verkoop gesproken, stap ik gisteren een snackbar in,
werd me gelijk gevraagd wat ik wilde, terwijl ik mijn voet amper over de drempel had gezet.Ik liet me toch een beetje overrompelen en deed een impulsieve aankoop.
Toen het klaar was, schreeuwde de desbetreffende verkoper duidelijk hoorbaar voor een ieder in de zaak wat ik gekocht had !!!!!!
Ik vond geen begrip bij het hoofdkantoor ofschhon mijn privacy wel aangetast was.
Beste Radar, wat moet ik doen ??
@Scara
Jammer om te constateren dat je cynisch wordt, want je bijdragen zijn altijd zeer serieus en nuttig.
Feit blijft dat de consument belazerd blijft worden bij de aankoop van een keuken. Wanneer men mij tientallen procenten meer laat betalen voor hetzelfde product met dezelfde service (bijvoorbeeld Siematic) voel ik mij belazerd. Daarbij is het een schande dat de keukenproducenten hieraan meewerken door geen inzicht te geven aan de consument over de prijsopbouw (adviesprijzen). Zo blijf je appels en peren vergelijken
Heb je drie weken geleden het stukje van Henk Spaan gelezen in Het Parool over zijn ervaringen bij de aanschaf van een nieuwe keuken in de Villa Arena?
Hij geeft feilloos weer wat te veel consumenten ervaren bij de aanschaf van een keuken en met name het geven van een budget en kortingen.
Ik mail het je graag.
Iets meer kritiek naar de keukenbranche is meer op zijn plaats.
Jammer om te constateren dat je cynisch wordt, want je bijdragen zijn altijd zeer serieus en nuttig.
Feit blijft dat de consument belazerd blijft worden bij de aankoop van een keuken. Wanneer men mij tientallen procenten meer laat betalen voor hetzelfde product met dezelfde service (bijvoorbeeld Siematic) voel ik mij belazerd. Daarbij is het een schande dat de keukenproducenten hieraan meewerken door geen inzicht te geven aan de consument over de prijsopbouw (adviesprijzen). Zo blijf je appels en peren vergelijken
Heb je drie weken geleden het stukje van Henk Spaan gelezen in Het Parool over zijn ervaringen bij de aanschaf van een nieuwe keuken in de Villa Arena?
Hij geeft feilloos weer wat te veel consumenten ervaren bij de aanschaf van een keuken en met name het geven van een budget en kortingen.
Ik mail het je graag.
Iets meer kritiek naar de keukenbranche is meer op zijn plaats.
Was niet zo zeer cynisch bedoelt hoor.
Dat er behoorlijke misstanden zijn in de keukenbranche, zal ik direct beamen.
Ben zelf van mening dat alsbv een SieMatic dealer zijn prijzen verhoogd deze gauw genoeg door de mand zal vallen.Want op zich is het voor een toekomstige klant erg eenvoudig om de prijzen te controleren.
Dit in tegenstelling tot de zogenaamde nonames, bij de 1 heet het A en bij de ander B, dit is echt een schemergebied.
Het stukje van vriend Spaan is mij niet bekend, maar zal ongetwijfeld een mooi verhaal zijn.
Overigens, je noemt de Arena, ben er nog nooit geweest, maar ken wel de werkwijze.
Verkopers in de showroom, zijn onervaren maar weten wel vrij snel een handtekening te krijgen. Na het zetten van de handtekening begint de echte verkoop pas. De klant wordt dan nog enkele malen door een geslepen binnendienstmedewerker gebelt, met allerlei kleine wijzigingen en andere voorstellen. Dit drijft de prijs dan weer behoorlijk op uiteraard, wat goed is voor de provisie.
Verderfelijk ?? De 1 vindt van wel de ander van niet ( ik behoor tot de eerste), feit blijft wel dat de handel een soort spel is, voor zowel de verkoper als voor de koper.
Ik zal in ieder geval blijven reageren op dit forum en advies cq commentaar geven en hoop op meer gerichte vragen.
Want van die prijsvergelijkingen weten het nu wel hoop ik ??
Dat er behoorlijke misstanden zijn in de keukenbranche, zal ik direct beamen.
Ben zelf van mening dat alsbv een SieMatic dealer zijn prijzen verhoogd deze gauw genoeg door de mand zal vallen.Want op zich is het voor een toekomstige klant erg eenvoudig om de prijzen te controleren.
Dit in tegenstelling tot de zogenaamde nonames, bij de 1 heet het A en bij de ander B, dit is echt een schemergebied.
Het stukje van vriend Spaan is mij niet bekend, maar zal ongetwijfeld een mooi verhaal zijn.
Overigens, je noemt de Arena, ben er nog nooit geweest, maar ken wel de werkwijze.
Verkopers in de showroom, zijn onervaren maar weten wel vrij snel een handtekening te krijgen. Na het zetten van de handtekening begint de echte verkoop pas. De klant wordt dan nog enkele malen door een geslepen binnendienstmedewerker gebelt, met allerlei kleine wijzigingen en andere voorstellen. Dit drijft de prijs dan weer behoorlijk op uiteraard, wat goed is voor de provisie.
Verderfelijk ?? De 1 vindt van wel de ander van niet ( ik behoor tot de eerste), feit blijft wel dat de handel een soort spel is, voor zowel de verkoper als voor de koper.
Ik zal in ieder geval blijven reageren op dit forum en advies cq commentaar geven en hoop op meer gerichte vragen.
Want van die prijsvergelijkingen weten het nu wel hoop ik ??
Beste Ard, klein vraagje, wat kost bij jullie een apotheekerskast (40 cm breed en +/- 220 cm hoog?? En wat moet ik voor een Magic Corner (1,10 m ) betalen?? Ik hoop dat je de prijzen hier mag zeggen.
Alvast bedankt Kuni
Alvast bedankt Kuni
Dat merk Hacker heren experts is dat goed?
Beste forumbezoekers,
ik heb nu goed rondgekeken en ik schok best van de hoge prijzen.
We hebben nu een leuke Nolte keuken gezien, de prijs was redelijk. Weet iemand iets over dit merk? Wie heeft er ook een Nolte keuken en kan mij vertellen of hij tevreden is?
groetjes Kuni
ik heb nu goed rondgekeken en ik schok best van de hoge prijzen.
We hebben nu een leuke Nolte keuken gezien, de prijs was redelijk. Weet iemand iets over dit merk? Wie heeft er ook een Nolte keuken en kan mij vertellen of hij tevreden is?
groetjes Kuni