zijn er later nog een x heengereden en opnieuw een tekening laten maken.... had maten verkeerd om
ze zijn hier later nog een x geweest om alles voor de zekerheid nog s na te meten
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als u zelf de bomen zou kappen, zou dat ook weer een hoop geld schelen..Prijs nog verder omlaag gekregen door zelf op te bouwen.
Prachtig evenwichtig en vooral nobele reactie van je jawi maar je moet natuurlijk wel even aan de Duitse adviseur uitleggen dat je met zijn keurige offerte in Nederland wil gaan shoppen, kijken of je hem dan ook meekrijgt. Denk het niet.Niet zo netjes van je Slik om dit soort onzin (leugens) op te schrijven. Waarschijnlijk is het zo dat zowel in Duitsland als Nederland er diverse zaken zijn die een keurige offerte meegeven
Gelukkig wel Slik. Wij hebben het zo fair mogelijk gespeeld, alle partijen hebben we op voorhand verteld dat we naar meerdere keukenzaken zouden gaan. Dat was ook voor één partij (Carpentier) de reden om geen gespecificeerde offerte mee te geven.Prachtig evenwichtig en vooral nobele reactie van je jawi maar je moet natuurlijk wel even aan de Duitse adviseur uitleggen dat je met zijn keurige offerte in Nederland wil gaan shoppen, kijken of je hem dan ook meekrijgt. Denk het niet.
Laat me niet lachen, de integriteit van de gemiddelde klant zit hem net zo hoog als z'n schoenveters. Bij jou ook...."zo fair mogelijk"...tuurlijk daar zit het verschil. Kijk je speelt het fair of niet fair. Het begrip van "zo fair mogelijk" ligt bij klanten duidelijk anders dan bij mij.Wij hebben het zo fair mogelijk gespeeld
Jammer dat je zo verbitterd bent Slik. Kennelijk vind je het nodig om iedereen over één kam te scheren.Laat me niet lachen
Komen we dan ook allemaal in het direct marketing bestand van je bedrijf te staan of is dit een zuiver filantropische daad?stuur een email naar [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat je nog voor het hemelvaartweekend dit magazine in huis hebt.