Ik kan er niks aan doen, ehum, maar het is een Siematic geworden.
Levering begin juli, pufje. Volgens hem geen probleem...
Wel wat aanpassingen ten opzichte van mijn wensen vanwege budget.
Geen inbouw wasmachine maar mijn huidige los onder werkblad.
En een kunststof werkblad ipv graniet.
Graniet is wel erg mooi, maar ik heb dan toch liever apparatuur waar ik vertrouwen in heb. Ipv Bosch cq Siemens is het Atag geworden alles.
Om hier te vragen of de prijs die we overeen gekomen zijn netjes is doe ik maar niet... Ik vind het wel boel geld.
Maar dan heb ik wel een keuken waar ik blij van wordt.
En ik heb bij deze zaak vertrouwen erin dat alles goed geplaatst en aangesloten wordt. Dat is toch ook belangrijk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keuken is besteld!
-
Re: Keuken is besteld!
Dat is het belangrijkstik heb bij deze zaak vertrouwen erin dat alles goed geplaatst en aangesloten wordt. Dat is toch ook belangrijk.
Gefeliciteerd met je aankoop! enneh, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, wees er gewoon lekker blij mee!
Hartelijke groet,
Mini7
Hartelijke groet,
Mini7
Feli !!!.
Leverweek staat op 23, dus ruim de tijd
Leverweek staat op 23, dus ruim de tijd
@ zelfstandigste: inderdaad, want alleen als ie goed geplaatst wordt en alles naar behoren werkt kan ik blij worden van de keuken zelf
@mini7: Thanks. Tja, heel gek, maar dat doe ik automatisch. Veel mensen verklaren me spontaan voor gek dat ik voor Siematic kiest... Ik ben ik weinig dingen merkgevoelig, maar auto's en keukens...
@pufje: Thanks. En ik begrijp dat jij sceptisch ben of ze het wel halen qua levertijd. Zij hanteren 12 weken. Nu ja, we zullen het merken.
Ik zal in ieder geval mijn koelkast en kookplaat en eettafel niet gelijk bij de grofvuil zetten. Dan kan ik altijd daar nog mee uit te voeten mocht het inderdaad problemen opleveren
@mini7: Thanks. Tja, heel gek, maar dat doe ik automatisch. Veel mensen verklaren me spontaan voor gek dat ik voor Siematic kiest... Ik ben ik weinig dingen merkgevoelig, maar auto's en keukens...
@pufje: Thanks. En ik begrijp dat jij sceptisch ben of ze het wel halen qua levertijd. Zij hanteren 12 weken. Nu ja, we zullen het merken.
Ik zal in ieder geval mijn koelkast en kookplaat en eettafel niet gelijk bij de grofvuil zetten. Dan kan ik altijd daar nog mee uit te voeten mocht het inderdaad problemen opleveren