LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken kampioen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
miriams2

keuken kampioen

Ongelezen bericht door miriams2 »

Wij hebben een half jaar geleden een keuken gekocht bij keuken kampioen. De kraan is gescheurd waardoor we lekkage hebben gehad.
Zelfs de muur is beschimmeld wat een vervelend zicht geeft in de huiskamer.
Keukenkampioen belooft ons steeds terug te bellen, maar er wordt helemaal niks door hun ondernomen.
Ik ben heel boos en hoop dat er niemand nog een keuken bij hun gaat aanschaffen. :evil:

keukenklepper

Re: keuken kampioen

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper

Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.

de keukenprins

Ongelezen bericht door de keukenprins »

Maar natuurlijk, voor fouten rechtstreeks naar Mandenmakers waalwijk bellen (hoofdkantoor) en daar gewoon even naar dhr.XXXX vragen! Hij is de meest verantwoordelijke persoon voor de keukenkampioen[/b]

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Hoe scheur je een kraan....?

Indien KK niet eens komt kijken om kraan te herstellen, dan zelf kraan laten vervangen en rekening bewaren voor KK.

Vervolgens stap je naar de geschillencommissie voor de rekening en overige kosten waterschade.

Schimmel op de muur pas behandelen nadat dit gezien is door deskundige van de geschillencommissie: anders is schade niet meer aantoonbaar/controleerbaar. Ook gescheurde kraan bewaren.

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

beste Miriams,

Wie heeft deze kraan aangesloten.......keukenKampioen?

pauli

Ongelezen bericht door pauli »

Beste Miriam,
Wij hebben al drie keer een nieuwe kraan door keukenkampioen laten plaatsen.Ze snapten niet dat de kraan telkens kapot gaat.
Vorig jaar hebben we zelfs een gedeelte van ons keukenblok moeten vervangen.
Het duurt elke keer minimaal een week voordat je weer een nieuwe kraan hebt.Laat de keukenkampioen zelf de kraan er op zetten, anders zeggen ze dat de loodgieter het verkeerd gedaan heeft.

Iedereen krijgt de schuld, maar ze zullen nooit zelf het boetekleed aan trekken.Overal foto's van maken,zelfs van het monteren.
Anders geloven ze er toch niets van.

Keukenkampioen,mandemakers,keukenconcurrent,ze hebben allemaal hetzelfde hoofdkantoor in Waalwijk;directeur Ben Mandemakers.

Succes

hark

Ongelezen bericht door hark »

@ GWTE :

Ben jij nu zo naief??
Wie heeft deze kraan aangesloten.......keukenKampioen?
Hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat XXXX geen kranen aansluit...
Uiteraard verkopen ze bij de KC graag kranen maar kan me niet voorstellen dat zij die hebben aangesloten.

Graag effe aangeven Miriams2 wie dit prutswerk heeft gedaan.
De loodgietert om de hoek ??

tis wat

Ongelezen bericht door tis wat »

Is de installatie door KC gedaan of heb je alleen de keuken daar gekocht en door een ander laten plaatsen

hark

De echte doet-ut-zelverd kan niet zonder de Gamma...dat zeg ik....gamma....

pauli

Ongelezen bericht door pauli »

Keukenkampioen plaatst wel kranen.Dit laten ze doen door de keukenman uit Waalwijk,adres havenweg 30.
Hetzelfde adres dus als het hoofdkantoor van XXXX.
Opvallend?? Ik dacht het dus wel.
Kijk maar na bij de kamer van koophandel.
Keukenkampioen,mandemakers,keukenman zitten allemaal op hetzelfde hoofdkantoor in Walwijk.

keukenklepper

Laatst gewijzigd door keukenklepper op 16 feb 2010 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.

WARNING!

Ongelezen bericht door WARNING! »

Einde topic....

hark

@ Warning :

Werk jij toevallig niet voor DMG??? Vandaar dat "" Einde Topic "" wellicht ??

Hellemons

Ongelezen bericht door Hellemons »

Mag ik nu eens wat zeggen over de keukenkampioen (en over de DMG groep in z'n totaal).

Je hoort van vrijwel iedereen dat het bagger is, dat ze geen afspraken nakomen enz. Ik denk niet dat ze zo groot zijn geworden (en blijven)als niet het merendeel van keukenverkopen uiteindelijk wel goed is afgelopen (misschien op kleinigheidjes na)......
Maar als je een keuken (met montage en aansluiten) koopt, hebben zij toch wettelijk de plicht om deze levering goed te doen?
Dus als jouw keuken incompleet is of slecht geplaatst is dan kun je ze toch eigenlijk voor de rechter 'slepen' of zie ik dat nu zo zwart wit?

Daar wil ik nog aan toevoegen dat er bij Bruynzeel ook wel wat is en bij de kleine keukenzaken hoor ik ook slechte verhalen op dit forum, dus als je een keuken nodig hebt zul je 'm toch ergens moeten kopen of moet je tegen een betonnen hoek aankijken in je nieuwe huis ????? :?:

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Maar als je een keuken (met montage en aansluiten) koopt, hebben zij toch wettelijk de plicht om deze levering goed te doen?
Als de koopbon montage en aansluitkosten vermeld wel. Echter.....

De leek weet veelal niet dat er verschil zit tussen monteren en aansluiten, dit staat wel in de kleine lettertjes.
In het verkoopgesprek komt dit vaak niet ter sprake, waardoor de koper achteraf teleurgesteld is doordat de overeenkomst alleen montage betreft.
Helaas komen de winkels er mee weg om de keuken niet kookklaar op te leveren, zonder dit uitdrukkelijk vooraf te vermelden.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Dus als jouw keuken incompleet is of slecht geplaatst is dan kun je ze toch eigenlijk voor de rechter 'slepen' of zie ik dat nu zo zwart wit?
U ziet het helemaal goed alleen de insteek "kun je ze voor de rechter slepen" is tegenwoordig al een ingeburgerde denkwijze, en DAT is een negatieve ontwikkeling............het vertrouwen is weg, en "niet naar de zin" is procederen... :?

Gesloten