BBCS schreef:Doe effe normaal zeg!
Luister dan ook eens. Of, nog beter, lees en begrijp dit topic opnieuw. En houd niet vast aan je waanideeen... zucht
BBCS schreef:
Met alle respect, maar ik denk dat die keuken zoals die getekend is, en naar je eigen wensen, dat die nooit gerealiseerd kan worden.
Grote jongen, dat heb je iig wel goed begrepen
BBCS schreef:
Eigenlijk is het juist het omgekeerde: door een foutje van de verkoper paste die keuken door het foutje juist wel. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus?
BBCS schreef:
Ik heb het al diverse keren aangegeven: de droomkeuken die jij wilt, is in de praktijk niet haalbaar.
Al ga je naar 100 andere winkels, het resultaat blijft hetzelfde.
Jij moet hoe dan ook water bij de wijn doen. Anders kan die keuken nooit gerealiseerd worden.
Zucht. Heb je nu NOG niet begrepen dat dat het punt niet is? Ik heb het hieronder in de quote van Ruud even dik gemarkeerd. Je kunt wel blijven proberen je eigen denkwijze en oplossing te forceren, maar je moet nu echt eens inzien dat de TS heel iets anders wil.
BBCS schreef:
Nadat ik alles goed gelezen heb, kom ik tot de conclusie dat de enige manier is om het probleem op te lossen, door dat muurtje te verplaatsen. Wat ook de conclusie was van de verkoper.
Ga nog eens opnieuw lezen, maar dan ook ECHT lezen. Mijn god wat er in dat hoofd van jou omgaat :S.
BBCS schreef:
ruud_neun schreef:Ik vind het daarom ook niet eerlijk dat ik hier nu aan vast zou moeten zitten. En daar gaat het hele verhaal over. Niet of de keuken met al mijn wensen überhaupt past of niet.
Jij legt de essentie totaal ergens anders dan waar die werkelijk thuishoort.
Nee, we kunnen het er nu wel over eens zijn dat JIJ dat doet. Jij vertaalt de wensen van de TS via je eigen denkwereld naar een door jou aangedragen oplossing die kant noch wal raakt.
BBCS schreef:
De essentie bij jou is dat jij steeds gaat kijken wie de keuken die jij in gedachte hebt kan realiseren.
De essentie is juist dat wat jij wilt, niet kan.
De keuken die door de verkoper is geschetst, voldoet helemaal aan jouw wensen.
Aangezien het formaat van de ruimte waar de keuken in moet, niet toereikend is voor die keuken, moet je wat aan het formaat veranderen.
Zucht NEEEEHEEEEEE. Mijn god, word je toch moedeloos van.
BBCS schreef:
Wees eens aub realistisch, en verplaats gewoon het muurtje.
Dan kan die keuken gewoon gerealiseerd worden, en je bent van alle problemen af.
Je kunt ook eigenwijs blijven, en steeds alles gaan afkeuren.
Daar schiet je werkelijk niets mee op.
Vrij vertaald: Betaal duizenden euro's voor een keuken waar je zelf neit tevreden over bent. wat is dat nou voor advies?
BBCS schreef:
Je kunt bij een auto wel een vrachtwagen motor in de auto willen bouwen, maar zolang je de motorruimte niet vergroot, zal die motor er nooit in passen. Zo is het ook met die keuken.
Uitstekende vergelijking :S. Zoals al eerder gezegd, het gaat er niet om OF het past, het gaat erom dat er isd getekend voor iets, wat door een fout van de verkoper, niet gerealiseerd kan worden waardoor de koper nu vastzit aan een keuken bij dit bedrijf. DAT is de essentie. Dus waar jij die essenties van jou vandaanhaalt?
BBCS schreef:
Hoe je het ook went of keert, die keuken zal nooit of te nimmer zonder aanpassing van dat muurtje passen.
Plaat
BBCS schreef:Of die keuken nu bij deze winkel of bij een andere winkel besteld en geleverd gaat worden, je ontkomt er niet aan.
Heeeeeeeeeeeeeeeeee heeeeee. Kijk, nu begint het een beetje te komen. TS wil graag vrije keus en niet vastzitten aan deze keukenzaak.
BBCS schreef:Het is niet om je de grond in te trappen, in tegendeel.
Maar ik kijk verder dan mijn neus lang is, en ik zie gewoon de problemen waar jij tegenaan loopt.
En zolang dat je de problemen niet zelf aanpakt, zullen die problemen ook nooit opgelost worden en zul je nooit een nieuwe keuken krijgen.
Wijsheden uit het verre retardistan. :S
BBCS schreef:
Ik denk als je het slim aanpakt, dat je het met de huidige verkoper er uit kunt komen, en dat zij de keuken waarvoor jij getekend hebt, wel gerealiseerd kan worden.
Jij wilt wel die keuken, maar niet het muurtje verplaatsen.
Dan houdt het gewoon op.
Ik denk dat je het hele topic opnieuw moet lezen. Het is echt ongelofelijk dat iemand zon plaat kan hebben. Ik vind zoveel koppigheid haast hilarisch als het neit om te huilen was.
Ik hoop dat je het nu eens begrijpt want het word nu wel om te huilen.