LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken plaatsen; wie kent een goede keukenzetter?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.

Keuken goed geplaatst?

Peiling eindigde op 23 aug 2006 16:56

nee, elke dag erger ik me weer rot
1
20%
ja, deze mannen verstaan hun vak (wie dan?)
3
60%
kan beter
0
Geen stemmen
ik kan het beter!
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: Keuken plaatsen; wie kent een goede keukenzetter?

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Graniet is zeker goed want Royal Stone en van Gils werken met CNC-machines dus uitsparingen zijn altijd netjes! (Royal Stone en van Gils zijn leveranciers van Keukenloods; heb 't nog even nagevraagd)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keuken plaatsen; wie kent een goede keukenzetter?

Ongelezen bericht door maxx »

Beste zelfstandige,

Na een paar jaren die ellende gemonteerd te hebben weet ik echt wel dat ze met een CNC werken. Ze kunnen er alleen niet mee omgaan. Vooral spoelbakken als de Queen60 was latijd een ware ramp en daar moest vaak de vijl aan te pas komen om de boel te laten kloppen.

@Sharonne

Kijk gewoon in de showroom naar de afwerking van de werkbladen. Let op bij werkbladkoppelnaden dat de 2 bladdelen even dik zijn. Kijk bij de spoelbakken of de sparing mooi evenwijdig om de bak heenloopt. Voor al de dikteverschillen waren altijd belachelijk bij Royal Stone.

Wij werken zelf met Grillo en hebben daar nooit gezeur mee. Klein maar fijn zal ik maar zeggen.

MVG

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: Keuken plaatsen; wie kent een goede keukenzetter?

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Ok .....maxx zie andere topic dat het verschil van "bakmerk" wat kan uitmaken, en Grillo levert die de bakken mee of maken die de uitsparing op de aangeleverde bak? want een CNC is natuurlijk domweg werken via een "mal" en dan kan de afwijking net zo goed in de bak zitten...............

Verder qua dikteverschil kan ik dit niet beamen of ontkennen, want dat weet ik van Royal stone echt niet.................

groetjes.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Keuken plaatsen; wie kent een goede keukenzetter?

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Zelfstandige,

Het is niet alleen Royal S., hoor. Arte de Granito, Rheine etc. komt bij ons ook niet in de winkel

Door onze montage-achtergrond hebben wij rustig kunnen kijken welke leverancier goed afleverde. Dominicus uit Kapelle was altijd onze favoriet tot wij met Grillo in aanraking kwamen. Niks op aan te merken. Snel, maatvast, hoge kwaliteit en alles voor een goede prijs.

MVG

Gesloten