LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keuken van het merk Störmer van Imega

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Willeke1
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2005 11:54

Keuken van het merk Störmer van Imega

Ongelezen bericht door Willeke1 »

Wie heeft ervaring met het keukenmerk Störmer. Wij hebben een offerte van dit merk liggen.
De offerte is gedaan door Imega. Wie heeft er ervaring met dit bedrijf?

Sharonnebonneke
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2005 13:23

Re: Keuken van het merk Störmer van Imega

Ongelezen bericht door Sharonnebonneke »

Ik zie dat er niemand gereageerd heeft. Ook ik ben geinteresseerd. Is er iemand bekend met deze firma en wellicht ook met de inbouwapparatuur van www.keukeninbouw.nl?

Robert71
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:53

Re: Keuken van het merk Störmer van Imega

Ongelezen bericht door Robert71 »

Ik heb zelf inmiddels bijna 2 jaar een linea keuken van stormer (greeploos). Ik heb destijds ontzettend veel verschillende greeploze keukens bekeken, maar kwalitatief kon ik binnen mijn budget niks beters vinden. Tot nu toe bevalt de keuken heel erg goed. Hoor vaak dat er na een jaar gesteld moet worden, maar dit was bij mij niet nodig.

Een aantal weken geleden heb ik een vaatwasser gekocht bij keukeninbouw.nl in hun winkel in hilversum. Helaas viel de levertijd een beetje tegen door een productiestaking oid, maar inmiddels is hij afgeleverd en erg netjes gemonteerd. Ze hadden in hilversum een ontzettend mooie greeploze keuken staan. Jammer dat ik nog lang niet aan een nieuw toe ben! haha!

Gesloten