Hallo allemaal,
Wij (mijn man en ik) zijn bezig onze eerste keuken uit te zoeken. Nu vindt ik het composieten keukenblad stellar blanco, ook wel bekend als mirror white erg mooi. Ik kan alleen geen enkel showroom vinden die die blad heeft staan op een keuken. Heeft iemand dit blad? Zo ja, op welke kleur keuken? Ik ben erg benieuwd.
Ik heb wel monsters gezien van het blad, maar wil m zo graag op groter oppervlakte zien...
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenblad Stellar Blanco
Re: Keukenblad Stellar Blanco
Bel gewoon wat natuursteenleveranciers op en vraag of ze deze soort hebben staan. De platen worden geleverd in afmetingen van 300cm x 130cm. Groot genoeg om een goed idee te krijgen, lijkt me.
Blanco Stellar is een (Cosentino) Silestone kleur dus met Google moet dat zo te vinden zijn. Ik weet niet welke regio je zoekt maar hier zijn er alvast 2.
Harder Natuursteen (Noord-Holland)
Grillo Natuursteen (Huissen GLD)
MVG
Blanco Stellar is een (Cosentino) Silestone kleur dus met Google moet dat zo te vinden zijn. Ik weet niet welke regio je zoekt maar hier zijn er alvast 2.
Harder Natuursteen (Noord-Holland)
Grillo Natuursteen (Huissen GLD)
MVG
dankje, ik een aantal leveranciers gebeld (woon in Amsteram) maar ze hadden allemaal een monsterstukje van 10 bij 20 cm. Vandaar dat ik het even hier vroeg.. Bedankt voor de adressen in ieder geval. Ik zal mijn zoektocht voortzetten. Ben toch benieuwd of er lezers zijn die dit blad in hun keuken hebben...?
Neem contact op met Cosentino. Die zullen vast kunnen zien wie deze kleur vaker afneemt en eventueel op voorraad neemt.
MVG
MVG