LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukencentrum Waddinxveen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pibmarco
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 okt 2006 18:04

keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door pibmarco »

Wie heeft ervaring(en) met een keuken van het keukencentrum Waddinxveen. (ITC terrein Hazerswoude)
Ik denk er over daar een keuken te kopen maar........ door alle verhalen rond keukenleveranciers ben ik natuurlijk ook wantrouwig.10.000 euro is voor mij ook een hoop geld dat ik heb moeten verdienen.

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door OmeBen »

Keukencentrum Waddinxveen is voor ruim 50% eigendom van Ben Mandemakers DMG.

wrkr
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 jul 2006 23:00

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door wrkr »

:evil: :oops: :? 8)

m.vanLoon
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2009 13:28

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door m.vanLoon »

Hallo, dit onderwerp is 3 jaar geleden besproken maar kan iemand mij inmiddels vertellen of het bovenstaande waar is?

Wij zijn sinds een maand begonnen met het orienteren naar een nieuwe keuken en zijn vorige week oa. bij keukencentrum Waddinxveen geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het gevoel heb gekregen dat de verkopers daar ook net als bij Mandemakers winkels de opdracht hebben om heel opdringerig te zijn. Het gaf ons een opgelaten gevoel en ik schaamde me er bijna voor dat we 'alleen' even wilde rondkijken.
Bij ons in het dorp gaat he verhaal dat keukenc. Waddinxveen is overgenomen door Grando. Dat vind ik toch vreemd want ik kom in verschillende lijsten hier op dit forum tegen dat Grando ook van Mandemakers is.
Wie kan mij wat wijzer maken? Want ik heb geen zin in opdringerigheid tijdens het opstellen van een eventuele offerte en het kan zijn dat mijn vrouw en ik net een verkoper hebben getroffen die met het verkeerde been uit bed is gestapt.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Bij ons in het dorp gaat he verhaal dat keukenc. Waddinxveen is overgenomen door Grando. Dat vind ik toch vreemd want ik kom in verschillende lijsten hier op dit forum tegen dat Grando ook van Mandemakers is.
Hoe dan ook............het behoort tot de DMG groep 8)

jaap10
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 okt 2007 23:32

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door jaap10 »

Zijn nu bezig met totale uitverkoop showroom. Is volledig eigendom van Mandemakers. Word omgebouwd tot Grando en keukenconcurrent.

gewa
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 jan 2009 10:41

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door gewa »

nog even ter info na wat onderzoek van onze kant:

Is idd voor 75% van Mademakers andere 25 % is van franchiser
oudwerknemer van Mandemakers.
oude winkel was zo goed als failliet vandaar deze doorstart als Grando.

Judaspriest
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mar 2010 19:49

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door Judaspriest »

@ gewa,hoe kom je aan deze info, ik heb namelijk begrepen dat ze nu niet meer onder DMG vallen? :?:

gewa
Berichten: 14
Lid geworden op: 31 jan 2009 10:41

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door gewa »

die info is redelijk algemeen bekend, daarnaast werkt een kennis van mij in hazerswoude bij grando.
De retailorganisatie van grando is voor 50 % van dhr Mandemakers
daarnaast is hij eigenaar ( 75%) van Grando Hazerswoude.
Grando valt dus niet onder de dmg groep ,maar de grando s kopen in via Grando Retail die voor 50% van dhr Mandemakers is.
Wellicht kan je deze info ook van de site van de kvk halen.

maurice_laban
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2009 15:48

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door maurice_laban »

Helaas is de kwaliteit sinds de overname een stuk achteruit gegaan. Twee vrienden hebben voor de overname een keuken daar gekocht. Service was toen perfect, niet opdringerig en een goede vaste prijs waar je niet 50 % vanaf moest praten.

Na de overname zijn wij gaan oriënteren voor een keuken. Door de goede verhalen ook hier geweest. Maar helaas drongen ze gelijk aan op vandaag tekenen anders zouden we de korting niet meer krijgen de volgende keer. Niet zo erg als bij andere DMG zaken, maar toch erg irritant.

quincydm
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2010 20:15

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door quincydm »

Helaas ben ik meer dan teleurgesteld over levering en service. Veel zaken mankeren aan kastjes ( verf los) schanieren die na 2 dagen afbreken waardoor kastdeuren niet meer ophangen, Verkeerde afzuigkap geleverd en krijg er 1 terug die ong e 300 minder kost maar krijg nog geen geld terug, Geen reactie van verkoper, servicedienst zegt toe terug te bellen maar doet niets Email wordt niet beantwoord.Kortom een dure teleurstelling en nog steeds een halve keuken. Mijn advies : niet kopen daar

tante bep
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2010 19:26

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door tante bep »

Beste mensen,
zoals je boven kunt lezen kun je tegenwoordig heel moeilijk een keuken of badkamer kopen zonder dat je in aanraking komt met het service terreur in waalwijk. heel veel zaken lijken nog zelfstandig te zijn maar vallen onder het concern van mandemakers, cq sanders keukens, piet klerx ,wooning en brugman om er maar een paar te noemen.en het kopen gaat nog wel, maar o wee, als er iets fout gaat dat is een ramp, maar ik kan je aanraden om het dan onder te brengen bij de geschillen commissie als je klacht echt terecht is dan duurt het even, maar dan moeten ze wel over de brug komen.

Oma Greet
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2011 22:27

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door Oma Greet »

Ook wij zijn tegen genoemde zaken aangelopen, geen antwoord op je mail, niet worden terug gebeld. De after sales is waardeloos. Nooit hebben we een belletje met excuses gekregen of is ons een tijdelijke oplossing aangeboden. Wij hebben bijna 1 maand geen gebruik van onze keuken kunnen maken door hun fout.
Wij zijn nu bezig met het onderbrengen van onze klacht bij de geschillencommissie.

tante bep
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2010 19:26

Re: keukencentrum Waddinxveen

Ongelezen bericht door tante bep »

hartstikke goed oma greet. hou vol want je krijgt je gelijk dat is onze ervaring.
succes ermee. groet bep

Gesloten