LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KEUKENCHEQUE EDMON: aankoop woning Stadgenoot Amsterdam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
annettla

KEUKENCHEQUE EDMON: aankoop woning Stadgenoot Amsterdam

Ongelezen bericht door annettla »

(*-*)
Laatst gewijzigd door annettla op 17 apr 2010 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.

WINNA

Re: KEUKENCHEQUE EDMON: aankoop woning Stadgenoot Amsterdam

Ongelezen bericht door WINNA »

He Anetta,

Ik heb ook een woning gekocht met als bijkomende actie de keukencheque.
Heel interessant in het begin en voor mij eigenlijk de doorslaggevende factor om de woning te kopen.

Nu ben ik bezig met de financiering van het geheel dus nog niet alles is rond. Plotseling werd ik gebeld door meneer Alex van Edmon Keukens om te praten over de keuken. Heel vreemd vond ik dat want Edmon kan mijn nummer alleen gekregen hebben van de notaris of de verkopende makalaar. Zo zie je maar hoe er met je gegevens wordt omgegaan.

Eenmaal te zijn verschenen op de afspraak ging het heel snel. Hij liet even de standaard keuken zien en ging snel over op het kiezen van de kleuren en materialen, iets waar ik me niet prettig bij voelde want daar had ik nog niet over nagedacht. Even snel wat uitgekozen waarvan ik dacht het wel te vinden en zo zijn we verder gegaan.

Hij was bezig met tekenen en dergelijke, op de tekening zie ik extra keukenkastjes. Meerprijs 511 euro, zonder mij de een keus te geven in de aangeboden keukenkasten. Ik heb geen boekje, folder of iets dergelijks voorgelegd gekregen. Ik koos voor een afwasmachine, 250 euro extra inbouwkosten vanwege het leidingwerk. Koelkast met vriezer: meerprijs 240 euro.

Offerte kwam eruit rollen en dat was het. Heel snel en ongeïnteresseerd kwam het geheel over.

Gelukkig is er nog niks bevestigt en na het lezen van jouw verhaal ga ik het straks anders aanpakken om de bestelling te gaan doen.

Ik ga zeker om een gedetailleerde prijsopgave vragen om te zien hoe de kosten zijn opgebouwd. Op de offerte was er alleen een totaalprijs te zien en dat was het.

Op zich een leuke actie maar weinig keus en bewegingsvrijheid. Als je dat wilt hebben moet je zelf nog eens flink in de buidel tasten. Want volgens mij kan je voor een bedrag van 5000 euro best wel een leuke keuken samenstellen voor de oppervlakte waarin de keuken uiteindelijk komt.

Gesloten