LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenconcurrent sluit niets aan. Is dat normaal??

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
reja
Berichten: 106
Lid geworden op: 05 sep 2006 16:13

Re: Keukenconcurrent sluit niets aan. Is dat normaal??

Ongelezen bericht door reja »

Ik kan uit bronnen zeggen dat de keukenman in de toekomst ook alles gaat aansluiten en zelfs nu al in aan aantal gevallen doet.
Wat is de consument tegenwoordig toch goed op de hoogte, maar aan de manier van schrijven van jouw verhaal, krijg ik eerder het idee dat ik met een DMGertje te maken heb :roll: :roll: :roll: :roll:

agent_00
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 dec 2006 21:02

Re: Keukenconcurrent sluit niets aan. Is dat normaal??

Ongelezen bericht door agent_00 »

Nee toevallig geen dmgertje maar ken wel een dmgertje dus daar hoor je wel is wat van en verder is het en kwestie vanje ogen en oren de kost geven en dingen opslaan in je boven kamer. Internet helpt ook een berg kan je heeeeeeel veel informatie vinden over van alles en nog wat om je goed voor te bereiden bij een aankoop of je gebruikt het alleen maar op het moment dat iets je niet lekker zit ja dat doe je zelf.
Als ik een belangrijke aankoop wil gaan doen ben ik soms wel een aantal dagen bezig het internet af te speuren naar alles wat er maar te vinden is over het geen en dan sta je soms versteld wat je allemaal kan achterhalen. En verder er bestaat ook zo iets als de kvk daar kan je voor een habbekrats de gegevens op vragen van een bedrijf dus.

Het stoort mij alleen dat mensen alleen maar zeuren over die keuken **** terwijl wat ik al aangav unilever de halve supermarkt vult en wat denk je van de was middelen iedereen is overtuigd van zijn of haar ding terwijl het 1 procter is en het andere unilever wordt je dan in de maling genomen of niet en dat 1 bedrijf 5 of 6 verschillende winkels onder zijn beheer heeft is dan ineens een ramp tegen over honderden producten van procter en unilever

Gesloten