LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenconcurrent

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lionking

keukenconcurrent

Ongelezen bericht door lionking »

Iemand ervaring met de keukenconcurrent.
Ben daar tijdens een nacht voorstelling geweest.
Kreeg geen extra korting op een eerdere offerte van hun,dus het is een grote opnaaierij ze krikken eerst de totaal bedrag met een paar mille omhoog en vervolgens geven ze 50 procent korting.
HaHaHaHa verschrikkelijke ervaring ik adviseer ook iedereen die een keuken nodig heeft om niet naar de keukenconcurrent te gaan ze zijn zeer ZEEEEEER zeker niet de voordeligste en qua klant vriendelijkheid is het helemaal verdoemd....

Groeten Lion.K

queenbee

Re: keukenconcurrent

Ongelezen bericht door queenbee »

Wij schudden liever de hand van jos als die olichters van de keukenconcurrent.Ja wij hebben ook een keuken gezien bij KEUKENCONCURRENT alleen die was 5500 duurder dan een siematic.
Ik moest bijna lachen.KOOP HIER GEEN KEUKEN MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groeten.......

pints

Ongelezen bericht door pints »

hahahahahaha
Hij noemt z,n eigen dan de goedkoopste keukenzaak van nederland.Dus zie je wel het aapje komt altijd wel uit de mouw. 5500 euro duurder als een siematic en dat voor een keukentje van de KEUKENCONCURRENT... daaaaaaaaaag NOOIT meer daar een keuken kopen...Oplichters zijn het allemaal die keukenmannen.

noemt z,n eigen dan goedkoopste keukenzaak van NEDERLAND

De Grootste oplichterspraktijk van NEDERLAND zul je bedoelen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Wij hebben ook een keuken gekocht bij de keukenconcurrent. Door flink onderhandelen hielden wij ipv 14000 euro een bedrag over van 6500 euro voor de keuken, inclusief alle apparatuur, handgrepen, etc.
Later bleek dat wij een verkeerde maat hadden opgegeven, waardoor de keuken helemaal veranderd moest worden. Van een 2-delige keuken naar een L-vormige keuken. Hierdoor kwamen er meerdere kastjes en verlichting bij. Eigenlijk zou de keuken dus duurder moeten zijn. We hebben hem nog steeds voor dezelfde prijs!!!
En het personeel was voor ons wel klantvriendelijk.

Natuurlijk zijn wij ons er van bewust dat er altijd winst gemaakt wordt op een keuken, maar toch..........
We hebben hem trouwens nog nergens goedkoper gezien, alleen duurder.

Groet marmotje

Gast

Bekijk even dit videofragment, daar komt de keukenconcurrent ook in voor:
afdingen op keukens

Gast

Beste forumlezer,

Op dit forum worden boute uitspraken gedaan over mijn bedrijf; de Keukenconcurrent. Het vervelende is dat dit altijd door anonieme personen wordt gedaan.

Omdat wij dag en nacht klaar staan voor onze huidige en toekomstige klanten wil ik hen in de gelegenheid stellen mij te bellen op mijn mobiele nummer (06-20006525). Wij hebben als organisatie namelijk niets te verbergen en willen graag praten met iedereen die vragen en of opmerkingen heeft over Keukenconcurrent.

Onze bedoelingen zijn eerlijk en oprecht en wij vinden het spijtig dat er een aantal anonieme personen zijn die misbruik maken van dit forum waardoor het nut van ditzelfde forum ontkracht wordt.

Met vriendelijke groet,

Ernst Bareman
Directeur, eigenaardig en oplichter
Bel Ernst Bareman, misschien kan hij vanuit zijn functie iets voor je doen met de prijs. Hij staat immers dag en nacht voor je klaar, dus kun je hem ook dag en nacht bellen!

Gastvrij

Ongelezen bericht door Gastvrij »

Geplaatst op 19 Dec 2004 12:13 door Gast
Ernst Bareman
Directeur, eigenaardig en oplichter
Onvolwassen gedag gast, om de tekst van Dhr Bareman te verdraaien.
Je mening geven of hebben over een persoon is prima, maar dit is niet netjes. Zegt veel over jezelf, gast.

Jammer dat ik jou veelvuldig terugvind op dit forum.

S.

Gast

maarhij is begonnen :wink:

Gastvrij

Ongelezen bericht door Gastvrij »

maarhij is begonnen
Agossie......schoolpleinruzie? :wink:

Nou dan,.......... traantjes drogen en geef elkaar maar een handje.

Zo...over, en nu weer lief verder spelen. gast.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten