LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
van staa
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 mar 2006 23:41

keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door van staa »

Via deze weg wil ik toch even mededelen dat KCC zeker geen slechte zaak betreft.
Ik heb hier een keuken gekocht, te snel tot koop overgegaan.
Bij de verkoop krijg je toch wel een bepaalde druk opgelegd, deze methode heeft me tot een koop geleid waar ik achteraf niet tevreden over was. Veel geemmer en gezeur gehad. Uiteindelijk ook met behulp van dit forum tot een verbeterde deal gekomen. (dank daarvoor!!!)
Wat dat betreft ga niet over 1dags ijs en bepaal zelf wat je wilt, niet andersom..

Maar goed nadat de escalatie verholpen was en de keuken in bestelling ging werd je meer dan prima op de hoogte gehouden over de status van het gekochte product, erg netjes. Alles verliep soepeltjes.
De levering klopte ook, helaas een paar kleine beschadigingen, deze werden echter snel verholpen d.m.v een nieuwe zending. Nergens werd moeilijk over gedaan! Super service.
Het monteren en plaatsen van de keuken hebben we door een derde partij laten doen, daar KCC niet alles aansluit. Daarnaast is het in de meeste gevallen voordeliger.

Ik kan er nog veel over kwijt, maar nee, de keukenfirma krijgt voor mij eens een keer een lekkere warme douche!
Al met Al dus na overeenstemming van het aangekochte een meer dan prima service. Keukenconcurrent net als een aantal forumleden bedankt!

Joris_zkt_keuken/badkamer
Berichten: 77
Lid geworden op: 22 jan 2007 12:37

Re: keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door Joris_zkt_keuken/badkamer »

Wat voor keuken heb je gekocht, opstelling/appratuur en wat was je kwijt.

16again
Berichten: 16406
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door 16again »

Veel geemmer en gezeur gehad. Uiteindelijk ook met behulp van dit forum tot een verbeterde deal gekomen.
Bij transparante prijsopbouw was dat geemmer, gezeur en agressieve verkoop niet nodig geweest
de keukenfirma krijgt voor mij eens een keer een lekkere warme douche
Onderdeel van de verbeterde deal??

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door mar53 »

Ik ben blij dat wij toch anders , opener en vooral eerlijker werken.

ozziexx
Berichten: 31
Lid geworden op: 25 jan 2007 00:57

Re: keukenconcurrent zo slecht nog niet!

Ongelezen bericht door ozziexx »

En wie zijn "wij"?

Gesloten