LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenkampioen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sabechan

Keukenkampioen

Ongelezen bericht door sabechan »

:evil:
:roll: Geachte adverteerder en lezers van de forum.
Hierbij ook een reactie van mij op zaterdag 7 juni 2008.
Een bezoek gebracht bij keukenkampioen in Almere n.a.v. hun advertentie. Een normale L keuken met een vaatwasser, magnetronen afzuigkap met graniet aanlegblad minus alle kortingen van hun advertentie kwamen zij op een prijs van 13500 euro en nog een grote mond eerlijke prijs en gaf niet toe dat zij de fomule van keukenconcurrent en Mandemakers gebruiken(een pot nat allemaal).
Bovengenoemde keuken heb ik eerder bij keukenconcurrent en Grando en Superkeukens en Profijt keukens laten uitrekenen kwamen zij op een bedrag tussen 7000 en 8000 euro inclusief plaatsen.
Ik zou iedereen afraden om bij de bovengenoemde firma in zee te gaan of als je doet meteen hun bedrag dehelft. Uiteraard heb ik heel veel ervaring met zulke firma's en heb ik ook niet getekend en ook geen deal afgesloten. Gewaarschuwd, laat u niet misleiden!!!!

pufje

Re: Keukenkampioen

Ongelezen bericht door pufje »

Uiteraard heb ik heel veel ervaring met zulke firma's
Zegt des te meer over je zelf dat je er steeds weer heen gaat ??

cassiekai

Ongelezen bericht door cassiekai »

Sorry, maar ik vind dit een niets zeggend berichtje, het is wel erg oppervlakkig. Ik ben eignelijk wel benieuwd naar details. Zelf heb ik mijn keuken hier gekocht en mij is het eigenlijk wel goed bevallen.

Raven001

Ongelezen bericht door Raven001 »

Geloof jij ook nog in sprookjes???

Keukenkampioen,keukenconcurrent,brugman,Mandemarkers keukens...allemaal van oompje Ben.
50% korting is een lokkertje om mensen in de winkel te krijgen en dan ook nog GRATIS montage wat een dael mensen willen zelf opgelicht worden per slot van rekening willen zei voor een duppie op de éérste rij zitten.
Heb er gewerkt en het zijn allemaal oplichters.
Gewoon je keuken kopen bij een kleine ondernemer en die zal een eerlijke prijs en een betere service bieden dan oompie Ben en z'n maatjes.

Gesloten