LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KEUKENKONCURRENT

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
HansHaag

Re: KEUKENKONCURRENT

Ongelezen bericht door HansHaag »

Feb 2006 werd onze keuken geleverd. Prima afgeleverd, er werd wel 1 minuscule beschadiging ontdekt. Na melding binnen een week een vervangend onderdeel ontvangen. Het kan dus ook goed gaan. Vaak schrijft men alleen over negatieve ervaringen. Ik wil wel een positieve ervaring over dit bedrijf kwijt :D

liefde

Ongelezen bericht door liefde »

hoi,

Het probleem bij deze firma is dat er meestal goedkope jonge mensen werken die het keukenvak niet beheersen.

Later krijg je dus de problemen en kan er niet veel meer aangedaan worden.

Zodiac

Ongelezen bericht door Zodiac »

Als je iets wil bereiken met een vergoeding o.i.d. neem dan een advocaat, nadat je eerst per aangetekende post de leverancier in gebreke hebt gesteld. Uit ervaring weet ik dat geschillencommissies en rechtsbijstanden niet het gewenste resultaat bereiken. Hoog inzetten voor het beste en snelste resultaat.

Succes met de lijdensweg!

keukenmonteur

Ongelezen bericht door keukenmonteur »

ben het volledig eens als je blad niet goed is dan een noodblad , hiervoor vind ik wel dat e begrip moet worden getoond van beide kanten , klant al kc , en ja bij kc werken goedkope mensen die nog maar net keukens kunnen plaatsen , in een dag erin is vaak het motto maar zonder aansluiten vaak

Gesloten