LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenleveranciers in Utrecht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Yoixs
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2006 16:41

Keukenleveranciers in Utrecht

Ongelezen bericht door Yoixs »

Ook ik zoek een betrouwbare keukenleverancier, maar dan in omgeving Utrecht. De Gouden Gids heeft me niet zo veel verder kunnen helpen, dus nu hoop ik maar dat er hier meer expertise te vinden is. :wink:

MvG
Yoix

Bolle Anton
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 okt 2006 14:35

Re: Keukenleveranciers in Utrecht

Ongelezen bericht door Bolle Anton »

Beste Yoixs,

Dit forum is bedoeld voor serieuze onderwerpen, lees even wat je heb geschreven "De Gouden Gids heeft me niet zo veel verder kunnen helpen" kan jij lezen of iemand betrouwbaar is :?: :?:

Komop kom met je luiekont :lol: uit die stoel en ga eens wat showrooms bezoeken, wedden dat je ze dan wel vind :wink:

Met vriendelijke groet,

Yoixs
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2006 16:41

Re: Keukenleveranciers in Utrecht

Ongelezen bericht door Yoixs »

BolleAnton, het punt is niet of ik al dan niet van mijn luie kont wil komen. Ik ben al naar een paar keukencentra geweest, maar dat waren alleen de grote keukenboeren en daarvan was ik niet bijzonder onder de indruk. Gezien de reacties op dit forum leek het me dan ook een goed idee een bezoek te brengen aan een kleinere, particuliere keukenverkoper. En die kon ik dus niet vinden in de gouden gids, regio Utrecht.

Ik zou graag gebruik maken van de al verzamelde kennis op dit forum. Lijkt me geen onredelijk verzoek.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Keukenleveranciers in Utrecht

Ongelezen bericht door rayke »

heger keukens driebergen
zwama houten
keukenexpo nieuwegein
lustig soesterberg

Keukenprinsesje
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 nov 2005 12:53

Re: Keukenleveranciers in Utrecht

Ongelezen bericht door Keukenprinsesje »

Binnnenhuiscenter Waltmann in Utrecht
Keukenhome Amersfoort
De Gier Keuken en Bad in Amersfoort

Zijn alle drie correcte adressen

Gesloten