| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Keukenloods
-
keukenklepper
-
zelfstandigste
Re: Keukenloods
Paarden- & auto-handelaren en it-ers................volgens mij....Er is ook geen verkoper in geen enkele andere branche te vinden die zo geobsedeerd is door z'n eigen vak als de keukenverkoper.
-
[email protected]
Wij hebben ook een keuken gekocht bij de keukenloods in Zaandam.
Tijdens de koop waren ze heel vriendelijk.
Bij deze keuken hebben we ook een tafel met RVS poten gekocht.
De tafel is hetzelfde blad als het keukenblad.
Helaas kunnen de RVS-poten niet goed bevestigd worden aan de tafel
en daarom erg onstabiel en gevaarlijk (gewicht tafelblad).
Nu hebben ze geprobeerd met klosjes hout dit te verbeteren, maar dit
is nog niet erg gelukt.
Wij willen de tafel nu retourneren, maar de keukenloods doet erg moeilijk en bellen ook niet erg snel terug. We moeten er maar achteraan bellen en krijgen dan te horen dat ze aan het werk zijn en met klanten bezig zijn. Ik weet dan niet wat wij zijn?????
De tafel heeft 1800,00 euro gekost en dan verwacht je toch wat.
We kregen ook aan de telefoon te horen dat we 'm maar op de marktplaats moesten zetten.
Buiten de tafel was één van de keukenbladen ook al te klein ingemeten, dus daar moeten we ook nog op wachten.
Goh, wat een service!!!?????
We hebben ook via internet een offieciële klacht ingediend, maar ook
daarop hebben we nog steeds niets gehoord.
Dus wij krijgen een beetje het idee, als je alles betaald hebt, ben je klant af!!!
Tijdens de koop waren ze heel vriendelijk.
Bij deze keuken hebben we ook een tafel met RVS poten gekocht.
De tafel is hetzelfde blad als het keukenblad.
Helaas kunnen de RVS-poten niet goed bevestigd worden aan de tafel
en daarom erg onstabiel en gevaarlijk (gewicht tafelblad).
Nu hebben ze geprobeerd met klosjes hout dit te verbeteren, maar dit
is nog niet erg gelukt.
Wij willen de tafel nu retourneren, maar de keukenloods doet erg moeilijk en bellen ook niet erg snel terug. We moeten er maar achteraan bellen en krijgen dan te horen dat ze aan het werk zijn en met klanten bezig zijn. Ik weet dan niet wat wij zijn?????
De tafel heeft 1800,00 euro gekost en dan verwacht je toch wat.
We kregen ook aan de telefoon te horen dat we 'm maar op de marktplaats moesten zetten.
Buiten de tafel was één van de keukenbladen ook al te klein ingemeten, dus daar moeten we ook nog op wachten.
Goh, wat een service!!!?????
We hebben ook via internet een offieciële klacht ingediend, maar ook
daarop hebben we nog steeds niets gehoord.
Dus wij krijgen een beetje het idee, als je alles betaald hebt, ben je klant af!!!
Ook wij hebben een keuken gekocht bij de keueknloods in Gaanderen (HELAAS).
Als je binnen komt wordt je in eerste instantie prima geholpen, echter als je besloten hebt een keuken te kopen, dan hebben ze geen aandacht meer voor je. Wij hebben maarliefst een halfjaar moeten wachten op onze keuken, terwijl er in eerste instantie werd belooft dat de levertijd 3 maanden zou zijn. Ook als je belt en vraagt of de verkoper wil terug bellen, kun je wachten tot je een ons weegt, ze bellen gewoon niet terug en je wordt gewoon aan je lot overgelaten.
De keuken staat nu eindelijk, echter nog zonder handgrepen, deze waren ze vergeten te bestellen.
VOOR MIJ NOOIT MEER KEUKENLOODS!!
Als je binnen komt wordt je in eerste instantie prima geholpen, echter als je besloten hebt een keuken te kopen, dan hebben ze geen aandacht meer voor je. Wij hebben maarliefst een halfjaar moeten wachten op onze keuken, terwijl er in eerste instantie werd belooft dat de levertijd 3 maanden zou zijn. Ook als je belt en vraagt of de verkoper wil terug bellen, kun je wachten tot je een ons weegt, ze bellen gewoon niet terug en je wordt gewoon aan je lot overgelaten.
De keuken staat nu eindelijk, echter nog zonder handgrepen, deze waren ze vergeten te bestellen.
VOOR MIJ NOOIT MEER KEUKENLOODS!!
Greeploos is anders helemaal in hoorDe keuken staat nu eindelijk, echter nog zonder handgrepen, deze waren ze vergeten te bestellen.
-
zelfstandigste
Wat de keukenloods betreft, werken er wel mensen met verstand van keukens, en de eerste opzet van de keukenloods (zaandam) was een "schot in de roos" bedrijf. De organisatie is enorm gegroeid, 3 winkels en meerdere inkoopkanalen en helaas wijzigen daarmee ook andere aspecten die bij het (ver)kopen van een keuken komen kijken.Daarnaast heb ik het idee dat er op dit forum een aantal medewerkers zitten die onder een pseudonaam doen alsof Keukenloods super is, maar goed, het zal niet het enige bedrijf zijn die dat hier doet....
Van een onafhankelijk forum is hier m.i. geen sprake meer. Keukenverkopers proberen hier elkaar steeds de loef af te steken en elkaar met steeds andere argumenten om de oren te slaan om zodoende aan te geven waarom het merk dat zij verkopen toch net ff iets beter is dan het andere. Het ware beter geweest als deze personen dit niet meer doen, om zodoende de onafhankelijkheid van dit forum te waarborgen. Maar goed, dat zal wel altijd een utopie blijven....
Op dit forum worden grotendeels de negatieve ervaringen gedeeld. Persoonlijk geef ik daar gewoon mijn mening over, zonder iets te willen verkopen (maak geen reclame voor eigen toko) en natuurlijk weet ik meer van de merken die ik verkoop.
Zou u willen dat enkel consumenten hun mening geven middels dit forum? Waarvan feitelijk bekend is dat het forum hoofdzakelijk bezocht wordt bij een negatieve ervaring, en technische vragen geen weerklank kunnen vinden?
Wat die onafhankelijkheid betreft kan ik het wel eens zijn........een utopie, maar ook dit geldt voor vele "informatiebronnen".
is tie van goud of zo?De tafel heeft 1800,00 euro gekost
een tafel van 200x100 met garniet werkblad en rvs onderstel kost niet meer dan 800-1000 euro.