LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenloods

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
brigitte
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 dec 2003 19:53

Keukenloods

Ongelezen bericht door brigitte »

Onze ervaringen met de keukenloods:

Vorige week is de keuken geleverd en deze week geplaatst.
Alles compleet en de keuken staat er dan ook prachtig bij. Het enige pechpuntje is dat tijdens montage het blad van het kookeiland beschadigd is. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit netjes wordt opgelost.

Niks dan lof dus voor de keukenloods en de monteur dhr. Roozendaal!

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door ronan »

mooi zo :wink:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Keukenloods, Zaandam, Zwaag of Gaanderen? puur nieuwsgierigheid......

Pfffff

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

brigitte
Berichten: 51
Lid geworden op: 15 dec 2003 19:53

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door brigitte »

@ zelfstandigste,

Wij zijn in Zaandam geweest.

Groeten
Brigitte

goedgevoel
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jun 2007 13:33

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door goedgevoel »

Ik ben in Zwaag geweest bij de keukenloods maar ik werd beter en plezieriger geholpen bij de zaak ernaast :idea: :idea: http://www.schouwkeukens.nl werkt ook met internetprijzen
allebij de winkes zijn zeer scherp geprijst!

johnnny
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 mei 2007 10:35

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door johnnny »

keukenloods is een zeergoede zaak, ik daar alles gekocht en ben zeer goed geholpen.
Een keer was iets stuk gegaan meteen de zelfde dag kreeg ik een nieuwe van keukenloods in zaandam, dus keukenloods krijgt van mij een warme douch en een dikke 10 als uitcijfer

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door Kulta »

@ johnnny

Wat heb je daar dan allemaal gekocht, en waarom ben je zo goed geholpen?

Wat is er wanneer kapot gegaan en waarom?

En gaat dit zo vaak kapot dat ze dit bij de keukenloods in zaandam op vooraad hebben, zodat ze dit direct dezelfde dag nieuw kunnen meegeven?

Ik hoor graag van je

Gr,

Kulta

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door rvkeuken »

En gaat dit zo vaak kapot dat ze dit bij de keukenloods in zaandam op vooraad hebben, zodat ze dit direct dezelfde dag nieuw kunnen meegeven?
ik mag hopen dat jij toch ook een en ander in voorraad hebt, het kan bijv. om een geleider oid gaan, waarom moet de insteek nou weer zo negatief???????

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door Kulta »

Zeker heb ik wel e.e.a. op voorraad, maar (zeker als het om een geleider o.i.d. gaat) onze service gaat nog verder, je krijgt het niet mee, maar wij komen het plaatsen.

Een juist het feit dat je zegt
ik mag hopen dat jij toch ook een en ander in voorraad hebt

geeft aan dat dit dus helemaal niet zo bijzonder is als johnnny doet voorkomen.

De bedoeling was ook niet om de insteek negatief te laten zijn, maar eerder kritisch. Als iedereen hier maar ungefundeerd gaat roepen dat zaak x of zaak y zo heel erg goed is, dan heeft een compliment geen enkel nut meer. Leg dan onderbouw uit waarom iets goed dan wel slecht ging. Kan iedereen van leren, ook de desbetreffende keukenzaak.

Op deze manier een bericht achterlaten werkt eerder averechts. Ik zou er dan ook niet van staan te kijken wanneer meer dan 75% van de forumbezoekers die dit deze specifieke lofzang lezen er van overtuigd zijn dan het gaat om (sluik) reclame

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door D1RK »

Gezien de vele klachten die niet opgelost worden, dit mag ook wel eens, en ik zie het niet als reclame!

Er werden geen adressen genoemd, ook die in Zwaag heb ik alle 2 bezocht, maar per winkel of medewerker kan het verschillen!
Goedkoop en goed kan, maar even zoeken en er waren wel enkele klachten, maar die waren van 2005 of ouder!
Wel erg weinig klachten, maar een kleine firma heeft ook minder omzet, maar deze gevonden klachten, koelkast die bromde, en als je boos binnenkomt terwijl ze bezig zijn met een klant zoals ik een keer mee maakte, is het soms terecht dat dit soort probleemgevallen niet geholpen worden, ook klagen dient netjes te gebeuren, beurt afwachten, en dan gaat het meestal goed, maar er zijn A sociale die tijdens mijn aankoop er doorheen brullen, en dan geef ik ze gelijk, geen service!

Zelf tevreden maar geen Hete douche....

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door rvkeuken »

ok, prima,
het is alleen zo dat iedere positieve kreet hier bijna wordt neergesabeld zijnde reclame, inzake deze uitroep kan ik je echter steunen, die gaat niet echt ergens over..

Pfffff

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:46, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door keukenklepper »

..
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 15 jun 2008 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Achterhoek
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 mei 2007 12:21

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door Achterhoek »

Ik vind het een stelletje cowboys, in ieder geval in Gaanderen. Ze geven aan een offertecheck te doen. Als je ze de offerte mailt krijg je enkel een mailtje terug met de tekst "wow ik ben geschrokken van de prijs, veel te duur. Kom snel langs voor een goedkopere keuken". Ze durven niet eens een tegenofferte uit brengen, wanneer je de bedragen van een andere keukenzaak hebt doorgehaald. Alle types, merken enz. staan op de offerte maar toch brengen ze niet zonder meer een offerte uit. Ze willen van je weten welk bedrag je voor die keuken over hebt. Als je ze dan gewoon vraagt kom maar met jullie prijs voor deze keuken krijg je je dat niet....

Daarnaast heb ik het idee dat er op dit forum een aantal medewerkers zitten die onder een pseudonaam doen alsof Keukenloods super is, maar goed, het zal niet het enige bedrijf zijn die dat hier doet....

Van een onafhankelijk forum is hier m.i. geen sprake meer. Keukenverkopers proberen hier elkaar steeds de loef af te steken en elkaar met steeds andere argumenten om de oren te slaan om zodoende aan te geven waarom het merk dat zij verkopen toch net ff iets beter is dan het andere. Het ware beter geweest als deze personen dit niet meer doen, om zodoende de onafhankelijkheid van dit forum te waarborgen. Maar goed, dat zal wel altijd een utopie blijven....

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Er is ook geen verkoper in geen enkele andere branche te vinden die zo geobsedeerd is door z'n eigen vak als de keukenverkoper.
Paarden- & auto-handelaren en it-ers................volgens mij.... :lol:

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2008 17:32

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wij hebben ook een keuken gekocht bij de keukenloods in Zaandam.
Tijdens de koop waren ze heel vriendelijk.
Bij deze keuken hebben we ook een tafel met RVS poten gekocht.
De tafel is hetzelfde blad als het keukenblad.
Helaas kunnen de RVS-poten niet goed bevestigd worden aan de tafel
en daarom erg onstabiel en gevaarlijk (gewicht tafelblad).
Nu hebben ze geprobeerd met klosjes hout dit te verbeteren, maar dit
is nog niet erg gelukt.
Wij willen de tafel nu retourneren, maar de keukenloods doet erg moeilijk en bellen ook niet erg snel terug. We moeten er maar achteraan bellen en krijgen dan te horen dat ze aan het werk zijn en met klanten bezig zijn. Ik weet dan niet wat wij zijn?????
De tafel heeft 1800,00 euro gekost en dan verwacht je toch wat.
We kregen ook aan de telefoon te horen dat we 'm maar op de marktplaats moesten zetten.
Buiten de tafel was één van de keukenbladen ook al te klein ingemeten, dus daar moeten we ook nog op wachten.
Goh, wat een service!!!?????
We hebben ook via internet een offieciële klacht ingediend, maar ook
daarop hebben we nog steeds niets gehoord.
Dus wij krijgen een beetje het idee, als je alles betaald hebt, ben je klant af!!!

B@rtje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2008 23:43

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door B@rtje1 »

Ook wij hebben een keuken gekocht bij de keueknloods in Gaanderen (HELAAS).
Als je binnen komt wordt je in eerste instantie prima geholpen, echter als je besloten hebt een keuken te kopen, dan hebben ze geen aandacht meer voor je. Wij hebben maarliefst een halfjaar moeten wachten op onze keuken, terwijl er in eerste instantie werd belooft dat de levertijd 3 maanden zou zijn. Ook als je belt en vraagt of de verkoper wil terug bellen, kun je wachten tot je een ons weegt, ze bellen gewoon niet terug en je wordt gewoon aan je lot overgelaten.
De keuken staat nu eindelijk, echter nog zonder handgrepen, deze waren ze vergeten te bestellen.
VOOR MIJ NOOIT MEER KEUKENLOODS!!

ice1982
Berichten: 129
Lid geworden op: 29 nov 2007 22:33

Re: Keukenloods

Ongelezen bericht door ice1982 »

De keuken staat nu eindelijk, echter nog zonder handgrepen, deze waren ze vergeten te bestellen.
Greeploos is anders helemaal in hoor :D

Gesloten