LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenmaxx - wat een stel lapswansen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pipo

Keukenmaxx - wat een stel lapswansen

Ongelezen bericht door Pipo »

Zo net pas deze site ontdekt. Handig, wij zijn al naar aardig wat keukenzaken geweest de laatste tijd. Goede en slechte natuurlijk, maar 1 sprong er in negatieve zin wel erg uit, en om anderen te waarschuwen daarom dit bericht: Keukenmaxx is een enorm glibberig, onbetrouwbaar bedrijf met erg on-geinteresseerde medewerkers. Hun eigen verhaaltje, hun eigen tijd (vanaf een half uur voor sluitingstijd wordt een klant die een paar vragen heeft niet meer geholpen, want stel je voor dat 1 van de 6 aanwezige adviseurs te lang opgehouden zou worden!).

En wat hun keukens betreft: Als je al wat ervaring hebt dan zul je zien dat ze een saai, middelmatig en niet-creatief assortiment hebben.

Wat een vreselijk akelig middelmatig troepje is Keukenmaxx, terwijl dat juist in tegenstelling is met hun stralende imago... Dus als je ondanks alle flauwekul van kokende kokki's en Romeinse pilaren toch naar Keukenmaxx wilt .. ga dan maar vroeg want anders kijken ze je weg.

:evil: :evil: :evil: :evil:

Goede zaken? o.a. Scheffer Zelhem, Frits de Jong Wormerveer. Ga niet naar de grote ketens als je daar qua budget niet aan overgeleverd bent, want die ketens zitten in de grote meubelboulevards, zijn dus gericht op de 2e paasdag-recreanten, en willen je alleen maar om-*****.

Gast

Re: Keukenmaxx - wat een stel lapswansen

Ongelezen bericht door Gast »

klopt als een bus pipe

mammalou

Ongelezen bericht door mammalou »

Pipo is volgens mij zo iemand die het normaal vindt om 5 minuten voor sluitingstijd om een offerte te vragen omdat hij te lui is om op tijd naar een winkel te gaan en het normaal vindt dat een verkoper uren in zijn eigen tijd gaat zitten werken en dan nog het lef heeft om te zeggen dat hij er over na wil denken en nooit in 1 keer iets koopt.

Gast

Pipo waarschijnlijk kom je niet serieus over maar wij hebben andere ervaringen bij keukenmax. er 1 keuken gekocht in reewijk met een heel goede behandeling.
wij zelf hebben een keuken gekocht in Barendrecht en hebben er op de koopavond in een uiterst ontspannen sfeer tot 22:30 gezeten zonder enige druk van de verkoper.
laat ik het nog maar even duidelijk maken we hebben verder niets met keukenmax te maken we zijn er alleen als klant binnen gelopen.
we zijn bij de keuken concurent geweest en daar moet je 14 dagen voor de aflevering de keuken volledig betaald hebben en daar heb ik problemen mee maar ik kan nu niet gaan zeggen wat een but zaak is keuken concurent.

Gast

Pipo waarschijnlijk kom je niet serieus over maar wij hebben andere ervaringen bij keukenmax. er is door familie 1 keuken gekocht in reewijk met een heel goede behandeling.
wij zelf hebben een keuken gekocht in Barendrecht en hebben er op de koopavond in een uiterst ontspannen sfeer tot 22:30 gezeten zonder enige druk van de verkoper.
laat ik het nog maar even duidelijk maken we hebben verder niets met keukenmax te maken we zijn er alleen als klant binnen gelopen.
we zijn bij de keuken concurent geweest en daar moet je 14 dagen voor de aflevering de keuken volledig betaald hebben en daar heb ik problemen mee maar ik kan nu niet gaan zeggen wat een but zaak is keuken concurent.

Pipo

Ongelezen bericht door Pipo »

Beste Mammaloe en gast,

Nou nee, zo zat het niet hoor. We hadden als eerste kennismaking slechts een paar algemene vragen, maakten dat kenbaar, en dat op zaterdag een half uur voor sluitingstijd.

Ik wilde in mijn vorige bericht alleen maar mijn ergernis uiten (wie niet af en toe?) en anderen waarschuwen voor de zeer slechte instelling van het verkooppersoneel van Keukenmaxx Beuningen. In andere vestigingen zal het weer anders zijn. Ofschoon ik wel een algeheel slechte indruk van alle DMG bedrijven aan alles heb overgehouden.

Overigens hebben wij inmiddels een mooie keuken besteld, met veel specifieke wensen, tegen een redelijke prijs. En ook niet bij de eerder genoemde bedrijven, want die bleken weliswaar gretig en deskundig maar niet flexibel (accepteren geen granietbladen van andere toeleveranciers dan hun eigen relatie, dat soort dingen). En ja, wij zijn weliswaar redelijke maar ook veeleisende klanten, en dus geen type '2e paasdag-meubelboulevard'.

Nou, succes iedereen. :D

B-Mac

Ongelezen bericht door B-Mac »

Ik kan Pipo niet meer als gelijk geven. Heb zelf hele slechte ervaringen met Keukenmaxx Beuningen (Verkoper Ralph)
Netjes een afspraak gemaakt op vrijdag om 18.00 uur. De verkoper begon direct te klagen dat hij het druk had omdat er collega's ziek en op vakantie waren. Daarna erg opdringerig met zijn eigen ideeen op te dringen en onze plannen van de tafel vegen. Niets was mogelijk (terwijl we bij Grando Keukens in Uden en Van Wanrooij in Tiel SUPER geholpen waren en in 2 uurtjes klaar). Om 20.45 uur begon Ralph de topverkoper ook op zijn horloge te kijken en om 21.00 uur begon de ellende. Hij wilde een nieuwe afspraak zodat hij alles op papier kon zetten en uit kon tekenen terwijl we alleen nog maar paneeltjes uitgezocht hadden, dus nog geen apparatuur, werkblad, etc. Het gesprek liep ernstig uit de hand en i.p.v. de klant (wij dus) gerust te stellen begon hij ook nog te dreigen dat er vanavond een beslissing genomen moest worden om te kopen terwijl we nog niet alles uitgezocht hadden, omdat hij "in zijn eigen tijd daar voor ons zat"!!!
Die uitspraak deed voor ons het doek vallen en we besloten om 21.30 uur toch maar te gaan omdat een normaal gesprek niet meer mogelijk was. Na een nieuwe afspraak gemaakt te hebben draaiden we ons om om het pand via de deur (3m verder) te verlaten. Tot onze verbazing ging de deur niet open en toen we ons omdraaiden was Ralph al pleitte. Ze hadden niet eens in de gaten dat wij nog binnnen waren. SUPERSERVICE!!!

Gast

Dag Pipo,

Had je soms je Clowns-jasje met dat gerepareerde gat van The Society Shop aan ???

Gast

b-mac

wat heb je in godsnaam dan drie uur in die winkel gedaan.

Gast

Je kan bij Keukenmaxx wel ontzettend lekker koffiedrinken en de appeltaart was ook erg lekker.

B-Mac

Quote: "wat heb je in godsnaam dan drie uur in die winkel gedaan."

Geprobeerd om een keuken te kopen en mezelf in te houden. Als ik er aan denk wordt ik nog razend!!!

Gast

Maar toch, in 3 uur alleen de paneeltjes, terwijl je al in 2 andere zaken was gweest, je kan het ook te veel uitmelken. In dat stukje kan ik mij een beetje met de vekoper inleven.

Gast

"Maar toch, in 3 uur alleen de paneeltjes, . . . . . . ."

Ja geef mij de schuld. Als het bij een ander wel snel kan en bij Keukenmaxx niet dan ligt het echt niet aan mij.

Ik wist wel wat ik wilde maar de verkoper bleef maar met alternatieven komen terwijl ik duidelijk mijn keuze gemaakt had. Om zijn alternatieven door te drammen was mijn keuze (eikenhouten panelen in vanillekleur) niet te passen op de kastjes en dus moesten er andere kastjes komen of andere panelen. Dat heeft dus zo lang geduurd en niet mijn keuze!

B-Mac

"Maar toch, in 3 uur alleen de paneeltjes, . . . . . . ."

Ja geef mij de schuld. Als het bij een ander wel snel kan en bij Keukenmaxx niet dan ligt het echt niet aan mij.

Ik wist wel wat ik wilde maar de verkoper bleef maar met alternatieven komen terwijl ik duidelijk mijn keuze gemaakt had. Om zijn alternatieven door te drammen was mijn keuze (eikenhouten panelen in vanillekleur) niet te passen op de kastjes en dus moesten er andere kastjes komen of andere panelen. Dat heeft dus zo lang geduurd en niet mijn keuze!
Om 21.00 uur kon het ineens wel. Het heeft niets met uitmelken te maken zeker omdat er nog niet eens over prijzen gesproken was.
En een keuken van 20.000 euro mag wel naar je eigen zin zijn lijkt me.

Gast

Ik dacht bij uitmelken niet zozeer aan de prijs, maar meer aan het moto"ik betaal dus ik heb altijd gelijk en je zult er voor werken ook". Maar als de verkoper inderdaad zo slecht luisterde is hem zeer zeker wat te verwijten. |Trouwens hoeveel paneeltjes hebben ze daar wel niet ?? :P

Mary_

Ongelezen bericht door Mary_ »

Hoi Pipo,
Waar hebben jullie uiteindelijk wel de keuken gekocht??
Wij zijn ook al in meerdere zaken geweest, maar keukenmaxx kan toch met de scherpste prijs komen.

Ik hoor het graag!

Groetjes

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

Ik denk niet dat Pipo na 4 jaar aan deze ervaring nog wil terug denken.
**
scherpste prijs is naar mijn mening niet de insteek van het (ver)kopen van een keuken.
kijk naar merk/uitvoering/materialen/betaling/service/garantie
Laat dat je leidraad zijn.

Gesloten