Hallo,
Ik heb recent bij Voortmankeuken een offerte ontvangen van het keukenmerk Apetito GL. Gezocht op google maar kan geen informatie vinden over dit merk. kan iemand mij iets vertellen over dit merk?
Bij voorbaat dank
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] keukenmer Apetito GL
-
aussiebiker
Re: keukenmer Apetito GL
Ook wij waren enkele weken geleden bij Voortman en kregen een offerte voor een Apetito XL mee. Ze vertelden ons dat dit een Ballerina (daar is genoeg over te vinden) keuken is die ze onder eigen naam verkopen. Wat dat precies inhoudt (of het een uitgeklede Ballerina is bijvoorbeeld) weet ik niet. Mischien goed wat Ballerina-specificaties te noteren en na te gaan of die ook op/aan/in de Apetito zitten?
Wij hebben zowel afgezien van de Apetito (later laten wijzigen naar een Häcker zodat je appels met appels kunt vergelijken) als van een keuken bij Voortman, hadden er gen goed gevoel meer bij.
Wij hebben zowel afgezien van de Apetito (later laten wijzigen naar een Häcker zodat je appels met appels kunt vergelijken) als van een keuken bij Voortman, hadden er gen goed gevoel meer bij.
Denk er over toch eens bij de fabriek te gaan kijkenuitgeklede Ballerina
Ballerina is Ballerina, er is geen uitgeklede versie van.
Nette keuken voor het geld (als deze voor een normale prijs wordt verkocht).
-
fozzybear2
Allereerst hartelijk dank voor jullie reactie,
Aussiebiker als ik het goed begrijp heb jij dezelfde keuken bij Voortman laten opwaarderen van Ballerina naar Hacker, kan jij aangeven hoeveel % extra ze hier voor rekende. En puur uit nieuwsgierigheid mag ik weten waar jij wel geslaagd ben.
Rayke, Ballerina nette keuken dat geloof ik wel maar ik heb begrepen dat de Ballerina wel en het zgn "laag segment keuken"valt en dan verwacht ik ook een prijs die daar bij hoort. bedankt voor de reactie
Aussiebiker als ik het goed begrijp heb jij dezelfde keuken bij Voortman laten opwaarderen van Ballerina naar Hacker, kan jij aangeven hoeveel % extra ze hier voor rekende. En puur uit nieuwsgierigheid mag ik weten waar jij wel geslaagd ben.
Rayke, Ballerina nette keuken dat geloof ik wel maar ik heb begrepen dat de Ballerina wel en het zgn "laag segment keuken"valt en dan verwacht ik ook een prijs die daar bij hoort. bedankt voor de reactie
-
aussiebiker
Poeh, dit is niet in een percentage te vatten vrees ik. Afhankelijk ook van de grootte en uitvoering van je keuken. Bij ons scheelde de stap van Apetito XL naar Häcker activ ongeveer 1500 euro geloof ik, maar zoals gezegd kan dat voor jou heel anders gelden.
Geslaagd zijn we nog niet, wachten nog een poos wat gezien onze situatie (oplevering nieuwbouwhuis komende zomer, Voortman aangesloten bij de bouw maar hun voordelen vallen weg) verstandiger is.
Geslaagd zijn we nog niet, wachten nog een poos wat gezien onze situatie (oplevering nieuwbouwhuis komende zomer, Voortman aangesloten bij de bouw maar hun voordelen vallen weg) verstandiger is.