pufje
Geplaatst op 19 Jul 2008 16:16 door pufje
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
zit er ook zo'n dergelijke stol (1,6cm
Dat noemen we geen stol, maar een steunwand cq zijwandje.
En heren en dames verkopers, als jullie dit mooi vinden dan word het eens tijd voor een kleine bijspijkercursus bij jullie leveranciers.
In de hoek had op het blad en tussen de kasten een 3dubbele wcd moeten zitten, naar het raam had dichtgewerkt moeten worden, het onrustige van de linkerladekast had vermeden moeten worden.
De 2 ovens vind ik absoluut het mooist
( Deze keuken had bij ons nooit zo verkocht geworden )
sorry hoor, ik moest even iets kwijt.
Ik heb deze thread vanaf het begin gevolgd en volgens mij heb je het niet helemaal door pufje!!! Ik denk dat je zelf de bijspijkercursus nodig hebt.
allereerst is dit een hacker systemat en zijn er wel degelijk stollen gebruikt en voor de duidelijkheid ja die bestaan in 1,6/2,5/5 en 10 cm. Dit is bij dit merk een vereiste aangezien je anders in de greeplijsten kijkt en dit is absoluut geen fraai gezicht.
vervolgens heb je het over een 3dubbele wandcontactdoos die er had moeten zitten volgens jou!?!? Waarom, vanwaar deze verplichting. Als je goed hebt gelezen zaten de stopcontacten er vanuit de bouw op de plaats waar ze nu zitten. beetje overbodig dus.
Met het aangezicht van de lades ben ik het met je eens. de lades hadden of een hoge deur moeten zijn of rechts ook lades. Maar wellicht heeft cocacola gekozen voor een hoekoplossing en niet voor een hoekspoelkast om de ruimte zo efficient mogelijk te kunnen gebruiken, immers blijven er weinig kasten over met een vaatwasser 2 combies een koeler/vriezer en een spoelkast, dus ik kan me deze oplossing wel degelijk voorstellen.
tot slot, ben ik erg benieuwd naar jou oplossing om de keuken tot het raam 'dicht te werken' Zoals je kunt zien op de fotos, steekt de keuken voor het raam uit. zou hij dan zijn vensterbank verzaagd moeten hebben volgens jou. en oh ja, coca cola wil ook graag nog zijn gordijnen kwijt!! prima oplossing. Klant heeft nagedacht over zijn eigen keuken.
Het meest heb ik gelachen om je laatste uitspraak!!!
Nou als deze keuken bij jullie niet verkocht had mogen worden, vraag ik me af hoeveel je dan wel verkoopt, ik denk enkel praatjes, want een goed gevoel krijg ik niet bij jou opmerkingen!!!
i rest my case!!
Coca cola, heel veel plezier met je nieuwe keuken, en veel plezier in je nieuwe huis. Ik vind hem prachtig geworden!!!
groetjes combiwitch