LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenvision Dordrecht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
pyotr
Berichten: 56
Lid geworden op: 19 sep 2007 23:15

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door pyotr »

splat: er loopt momenteel al een discussie "next 125 of Siematic", Nextline is de greeploze uitvoering van Next125.

Volgens de SieMatic website is KeukenVision geen dealer.

rma27
Berichten: 61
Lid geworden op: 16 jan 2006 14:34

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door rma27 »

Wij zijn niet erg goed in afdingen en dat soort zaken en van prijzen heb ik weinig verstand .... goedkoop zijn ze niet.

Dan hebben ze je zeker een poot uigedraaid, zijn ze bekend om.

Ik denk dat alle keukenverkopers hier op de forum, die een kleine zaak hebben, " Absoluut uitstekende service verlenen bij de door hun verkochte Keukens, het is heel normaal, vooral als je de volle pond betaald hebt.

Bar33
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2007 20:29

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door Bar33 »

Keukenvision heeft de volgende merken in haar collectie:

- PoggenPohl
- Eggersmann
- Schuller (next 125 / nextline / creative)
- Ballerina
- Keller
- Alno

Siematic leveren zij dus niet!

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door GWTE »

Een prima rijtje......voor ieders budget....da's mooi.

Tianne
Berichten: 64
Lid geworden op: 16 sep 2006 23:03

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door Tianne »

Dan hebben ze je zeker een poot uigedraaid, zijn ze bekend om

Bedankt,fijn om te weten... :?
Ik had deze reactie eerlijk gezegd al verwacht, misschien zelfs wel bewust uitgelokt.
Toen we onze keuken gingen kopen kende ik dit forum nog niet.
Volgens de verkoper deed hij ons een aanbod dat ook gelijk het eindvoorstel was.
Maar kennelijk is tegenwoordig geen enkele (keuken)verkoper meer eerlijk over prijzen en kom je als klant alleen goed weg als je goed gebekt bent.
Ik ben in elk geval blij dat mijn keuken netjes en compleet is geplaatst, precies zoals was afgesproken. Tegen de prijs zoals die was afgesproken in juni 2005, terwijl deze pas in april 2007 geplaatst kon worden doordat onze bouwer erg traag was....(wel met de nieuwste modellen qua apparatuur natuurlijk, zonder meerprijs)

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Keukenvision Dordrecht

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Tianne,

Het gaat om het gevoel dat je er zelf bij hebt. Laat je niet gek maken door de mening van anderen.
Naar mijn mening is een keuken pas te duur als het niet goed is.

Ik denk dat het belangrijker is om bij een keukenzaak te kopen die heel goed bekend staat, dan bij een zaak die bekend staat om z'n stuntprijzen en vervolgens de boel niet goed voor elkaar heeft zoals we op dit forum maar al te vaak kunnen lezen.

Gesloten