LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keukenzaak omgeving Amsterdam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
archie
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 apr 2011 22:40

Keukenzaak omgeving Amsterdam

Ongelezen bericht door archie »

Momenteel zijn wij ons aan het oriënteren op een keuken. Ik heb momenteel een 3tal vragen:

* Heeft iemand ervaring met betrouwbare meedenkende keukenzaken in omgeving Amsterdam?

* Wij vinden Bulthaup keukens erg mooi, maar ws. geen Bulthaup budget (+/-10000); zijn er merken die ook een zeer minimalistische lijn hebben en meer binnen dit budget passen?

* Heeft iemand ervaring met het kopen van een showroommodel en wat zijn daarvan de voors en tegens? Kan er over de prijs van een showroomkeuken nog onderhandeld worden?

Dit is de eerste keuken die wij kopen en net begonnen met de zoektocht, vandaar de wellicht voor de ervaringsdeskundigen onnozele vragen.

Bedankt!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Keukenzaak omgeving Amsterdam

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

*
Heeft iemand ervaring met betrouwbare meedenkende keukenzaken in omgeving Amsterdam?

* Wij vinden Bulthaup keukens erg mooi, maar ws. geen Bulthaup budget (+/-10000); zijn er merken die ook een zeer minimalistische lijn hebben en meer binnen dit budget passen?
Ikea daar moet je zijn.
:lol: :lol:



Ik weet er wel een paar te noemen; daarvoor moet u mij maar even een Pb'tje sturen; voordat ik beticht wordt van "reclame-voorziening".

Gesloten