LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KitchenAid?
KitchenAid?
Laatst zag ik in een woonblad een artikel over KitchenAid. Ik heb meer informatie opgevraagd en inmiddels gekregen. Ze hebben originele oplossingen. En ze profileren zich als een leverancier in het topsegment.
Maar hoe zit het met de kwaliteit. Wie heeft ervaringen met de producten van Kitchenaid? En dan bedoel ik natuurlijk niet hun keukenrobot, maar de inbouwapparatuur.
Re: KitchenAid?
Het is amerikaanse bonkige degelijkheid. Robuust.
Ik heb alleen mijn twijfels over het gebruikgemak van hun ovens. De zijwanden zijn aan de binnenkant geperforeerd met ontzettend veel gaatjes om zo de hete lucht te laten stromen. Hoe krijg je in die wanden (lees gaatjes) schoon ?
Ik heb alleen mijn twijfels over het gebruikgemak van hun ovens. De zijwanden zijn aan de binnenkant geperforeerd met ontzettend veel gaatjes om zo de hete lucht te laten stromen. Hoe krijg je in die wanden (lees gaatjes) schoon ?
Laatst gewijzigd door pfffff op 30 jan 2009 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Klinkt niet best allemaal. Kortom voorlopig maar niet meenemen in mijn plannen voor de nieuwe keuken.
-
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 13 feb 2010 12:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik zie ook een 45cm stoomoven in het assortiment, wild guess; toevallig uit dezelfde Spaanse fabriek als de Atag & Fagor stoomovens?
-
KitchenAid wordt door Whirlpool op de Nederlandse (Europese) markt gebracht. Zoals bekend is Bauknecht ook een merk van dit bedrijf.Laatst zag ik in een woonblad een artikel over KitchenAid.
Ze willen met KitchenAid de aanval openen op het hogere segment (Miele etc.).
Je kunt het gerust in je keuken meenenem, maar als je op welke manier dan ook twijfels hebt, kies dan voor een vertrouwd merk.
Succes.
KS
De vraag is of KitchenAid ook echt kwalitatief vergelijkbaar is met de bovenkant van de markt waar ze zich op richten Is daar wat over bekend, anders lijkt het toch wel op een marketinginspanning
Kijkende naar de winkeliers in Amsterdam e.o. waar KitchenAid wordt verkocht is dat in lijn met hun marketing doel namelijk de bovenkant van de markt (Bulthaup, Siematic, PoggenPohl). Je zou zeggen dat die winkeliers toch enig vertrouwen in het merk moeten hebben anders zouden ze dit niet voeren.
en nu sla je de spijker op z'n kop.hun marketing doel namelijk de bovenkant van de markt