Afgelopen vrijdag ben ik langsgeweest bij de keukenboer. Hem het verhaal uitgelegd en aan de hand van wat foto's het verschil laten zien. Nu wordt er binnen een aantal dagen contact met ons opgenomen door de leverancier van het blad (Royal Stone), die komt beoordelen of het al dan niet onder de tolerantie valt.
Ik hou jullie op de hoogte,
Marc
We zijn weer 2 weken verder. Als iets van de leveancier gehoord?
Vorige week dinsdag is er iemand van Royal Stone langsgeweest om het te "beoordelen". Het verhaal van haar kant : "Tja, ik zie idd. een tintje verschil, maar ja, het blijft een natuurprodukt....." Zij kon als leverancier van de keukenleverancier vervolgens geen toezegging doen omtrent het vervangen van het blad. Zij zou doorgeven dat er een kleur/structuurverschil zichtbaar was en ik moest maar op een berichtje van de keukenleverancier wachten. Uiteraard niets gehoord van de keukenlevancier. Dus afgelopen vrijdagavond zelf maar even langsgegaan. "Wij hebben nog niets van Royal Stone vernomen." Dus zojuist maar weer een mailtje naar Royal Stone gestuurd of ze aub even contact met de keukenleverancier op willen nemen.
M.a.w. het schiet nog niet echt op en begin me langzaam af te vragen of ik nog zou geduldig moet blijven. Dit omdat het verhaal al sinds juni loopt.