LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Koelkast Kitchenette Ikea onvervangbaar?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
fruityth1ng

Koelkast Kitchenette Ikea onvervangbaar?

Ongelezen bericht door fruityth1ng »

Op aanraden van Toolboy post ik dit bericht ook in deze categorie, de maten kwamen hem bekend voor. Waarvoor dank :)

Ja! Ik weet nu dat je een vriezer niet met een schrovendraaier moet ontdooien

Ik heb mijn inbouwkoelkast stukgemaakt, en wil deze graag vervangen. De Ikea verkoopt de koelkast echter alleen als geheel met de kitchenette, die €700,- kost terwijl een vergelijkbaar koelkastje max. €150,- is.
(ATTITYD / ser. nr. 90037551)

Het is van origine een whirlpool, maar die mogen deze apparaten alleen aan ikea leveren. Normale witgoed dealers mogen 'm niet bestellen.

Het koelkastje heeft ook bijzondere maten: HxBxD: 56x54,5x56cm. en dan nog inbouw ook!

Het flauwe is: Je krijgt 'm er bij de ikea los bij!

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank!
Herman.

CocaCola81

Re: Koelkast Kitchenette Ikea onvervangbaar?

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

De diepte en breedte lijken normaal voor een onderbouwkoelkast, de hoogte echter niet.
Heb je de koelkast al gedemonteerd of vanaf een plinthoogte gemeten?

http://www.inbouw.nl/resultaatzoek.asp? ... =171&Onder werkblad=Onderbouw

Daar maar eens rondkijken?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Het is mij gelukt om een tafelblad bij IKEA los te kopen, zonder bijbehorend onderstel. Dit terwijl blad niet apart geprijsd was, en volgens catalogus dus niet los verkrijgbaar.

mogelijke tips:
-Oude koelkast via IKEA ter reparatie aanbieden. Als blijkt dat deze niet te maken is er via het reparatie-circuit misschien toch meer mogelijk.
-Gewoon bij een andere medewerker proberen.

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

schrijf gewoon een brief/mail naar het hoofdkantoor, het zijn niet de flauwste mensen.
Ik kreeg (na gewoon vragen) zelfs een kilometer vergoeding voor het op en neer rijden om missende onderdelen op te halen.

Gesloten