Tip voor degene die een btw nummer heeft.
Indien er via een officieel transportdocument kan aangetoond worden dat de goederen de grens over zijn (CMR vrachtbrief) en er een geldig btw nummer kan voorgelegd worden is er geen btw van toepassing voor export binnen de EU.
Ik heb mijn keuken, badkamer en natuurstenen vloer in Belgie gekocht.
Stukken goedkoper dan in Nederland!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kopen in belgie
Re: Kopen in belgie
Waar heb je je keuken gekocht en hoeveel scheelt het?
Hou je wel rekening met het feit dat de belastingdienst het extra voordeel ziet als inkomen?
MVG
MVG
-
Grappig, zo verkoop ik enorm veel keukens in België. Geldt als intracommunautaire levering, volkomen legaal. Echter let wel op, dat een bloemist geen factuur van een keuken en badkamer als zakelijke transactie kan opvoeren.
Leuker kunnen ze het niet maken, maar ze controleren wel!
Extra tip; als je in België gaat kopen maak dan eerst de prijs rond en geef dan pas je BTW nummer door, dan scheelt het echt 21%
Qua inkoop maakt het geen fluit uit dus zonder BTW nr scheelt het weinig tot niets!
Leuker kunnen ze het niet maken, maar ze controleren wel!
Extra tip; als je in België gaat kopen maak dan eerst de prijs rond en geef dan pas je BTW nummer door, dan scheelt het echt 21%
Qua inkoop maakt het geen fluit uit dus zonder BTW nr scheelt het weinig tot niets!