LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KUCHENCENTRUM BUNDE

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
MMH

KUCHENCENTRUM BUNDE

Ongelezen bericht door MMH »

Hallo,

Wie heeft ervaringen met Kuchencentrum Bunde (Dld, nét over de grens bij Nieuweschans).

Wij zijn daar onlangs geweest. Prettig gesprek en offerte die ons gunstig lijkt. We hebbn een Nederlandse offerte daar opnieuw laten berekenen en kwamen stuk gunstiger uit, terwijl we zelfs nog wat dingen ge-upgrade hebben (granieten blad ipv kunstof en kwalitatief betere apparatuur).

Maar nu zijn we benieuwd naar ervaringen op gebied van service, inmeten, montage, aansluiten, etc.

Graag jullie verhaal!

Emlichheimer

Re: KUCHENCENTRUM BUNDE

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Ik heb geen ervaringen met hen, maar ik kan je wel vertellen dat "maatwerk"-keukens uit duitsland niet echt maatwerk is.

Hoeveel keukens ik tegenkom die "net niet" helemaal goed zijn is niet normaal. Dit vooral qua maatvoering.

Ik ben bouwkundige, woon in duitsland, dus weet wel enigszins waarover ik praat...

In mijn eigen woning bijvoorbeeld zit ook zo'n maatkeuken....
voorbeelden wat ongeveer fout is:
-keukenkastjes hangen te laag, vallen net 2cm over het onderliggende tegelwerk heen.
-daardoor ook weinig hoogte onder de kastjes, net als onder de afzuigkap, moet schuin onder de afzuigkap kruipen om in de pannen te kunnen kijken.
-een zijkant van de keuken valt net wederom een 2cm ongeveer over het kapje van een lichtschakelaar.
-de opgedikte bovenrand van de keuken loopt mooi overal door, maar de opdikking stopt in het luchtledige voor een kozijn...

Al met al een prima keuken hoor, zat er al in toen we de woning kochten, maar zorg wel dat er GOED ingemeten wordt en vraag een tekening van de keuken met duidelijke maatvoering, die je zeer GOED moet controleren...

Gesloten