| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kuipers Keukens Twist
-
ciska
Kuipers Keukens Twist
Heeft iemand ervaring met Kuipers Keukens in Duitsland.
Is dit een betrouwbare firma en hoe zit het met je rechten bij eventuele geschillen als je in Duitsland een keuken koopt.
Is dit een betrouwbare firma en hoe zit het met je rechten bij eventuele geschillen als je in Duitsland een keuken koopt.
-
ciska
Re: Kuipers Keukens Twist
Dat klinkt niet erg positief.
Kun je er ook iets meer over vertellen?
Kun je er ook iets meer over vertellen?
-
Gast
Als je in Duitsland iets koopt, dan val je onder het Duits handelsrecht, hoezeer die de belangen van een nederlandse consument behandelt, indien er een geschil is, durf ik niet te zeggen.
Maar ik vrees dat er heel veel aan te pas gaat komen als dit ooit nodig blijkt te zijn
Maar ik vrees dat er heel veel aan te pas gaat komen als dit ooit nodig blijkt te zijn
-
Gast
En de naam van Kuipers wordt wel erg vaak genoemd op dit forum en dat dit niet positief is , is allemaal na te lezen
-
ciska
Dat is zeker een reden om nog eens heel goed na te denken of je dan wel in Duitsland moet kopen.
Bedankt voor je reactie
Bedankt voor je reactie
-
Dr. keuken
Ik heb aam zat Duitsers een keuken verkocht voor in een vakantiehuis, m.a.w. ga nu niet helemaal naar Duitsland om een keuke te kopen, als dit ook gemakkelijk voor het zelfde geld in Nederland kan.
1. Als je gaat, dan weet de verkoper dat je ook komt kopen, ik neem aan dat je niet 2 of 3 keer op en neer wil gaan rijden, hij zal hier misbruik van kunnen maken.
2. Als er zich een probleem voordoet, dan heb je ook echt een probleem, in Nederland kun je nog het CBW aanschrijven.
3. Miscomunicatie komt al heel gemakkelijk tussen twee Nederlands spreekende mensen voor, ook al spreek je goed duits, pak eens woorden als : randafwerking, korfplug, draaiplateau, enz. de kans is zeer groot dat je door de taal, iets geleverd krijgt wat volgens jouw niet zal kloppen.
Ik zou eerst eens lekker in Nederland gaan shoppen, dan weet je in ieder geval wat er te koop is, en hoe de prijzen liggen.
Dr. keuken
1. Als je gaat, dan weet de verkoper dat je ook komt kopen, ik neem aan dat je niet 2 of 3 keer op en neer wil gaan rijden, hij zal hier misbruik van kunnen maken.
2. Als er zich een probleem voordoet, dan heb je ook echt een probleem, in Nederland kun je nog het CBW aanschrijven.
3. Miscomunicatie komt al heel gemakkelijk tussen twee Nederlands spreekende mensen voor, ook al spreek je goed duits, pak eens woorden als : randafwerking, korfplug, draaiplateau, enz. de kans is zeer groot dat je door de taal, iets geleverd krijgt wat volgens jouw niet zal kloppen.
Ik zou eerst eens lekker in Nederland gaan shoppen, dan weet je in ieder geval wat er te koop is, en hoe de prijzen liggen.
Dr. keuken
-
dani83
Hoi Ciska,
Ik zou ook maar eens kijken onder de naam Wikumat, Kuipers Keukens en Wikumat zijn namelijk een en dezelfde.
Als je even de zoekfunctie gebruikt dan kom je heel wat verhalen tegen.
Ik zou ook maar eens kijken onder de naam Wikumat, Kuipers Keukens en Wikumat zijn namelijk een en dezelfde.
Als je even de zoekfunctie gebruikt dan kom je heel wat verhalen tegen.
-
Gast
Ciska waar staat alles kan het niet vinden
Groeten Ad
-
dani83
Hoi Ad,
Ik neem aan dat een reactie van mij ook wel goed is.
Kijk maar eens op dit keukenforum bij Wikumat keukens in Drente. ( ze bedoelen natuurlijk Duitsland)
Daar zul je heel wat wijzer worden.
Veel succes met je beslissing
Groeten Dani
Ik neem aan dat een reactie van mij ook wel goed is.
Kijk maar eens op dit keukenforum bij Wikumat keukens in Drente. ( ze bedoelen natuurlijk Duitsland)
Daar zul je heel wat wijzer worden.
Veel succes met je beslissing
Groeten Dani
Het topic van Wikumat is een tijdje van de site geweest, maar hij is nu weer teruggeplaatst dus jullie kunnen er weer een kijkje nemen.
:twisted
Inderdaad deze komen de afspraken niet na, maandag 25 juli zou de keuken geplaats worden en het werd 28 juli, 29 juli en maar wachten en eindelijk 30juli om 16.00.
1 uur werken en dan 80% van de keuken ontvangen, niet dus toen werd het maandag 1 aug. eindelijk de keuken maar geen koelkast, schouw en werkblad.
dinsdag wordt alles afgemaak , maar helaas weer geen monteur, ja om 18.00 het blad is er maar voor de rest geen spullen en met het excuus dat er gebled zou ordenmaar nee hoor.
Wij gaan dus 3 augustus verhuizen met ons gezin maar hebben nog steeds geen keuken en wij hebben ook kleine kinderen.
Is hier wat aan te doen.
De monteur gaf zelfs aan dat het alleemaal wat langer duurt maar dat de kwaliteit goed is, daar valt niets ver te zeggen, maar afspraken na komen kunnen ze nog heel wat van leren
En er waren nog een aantal kennissen geintresserd in de keuken maar nu niet meer.
Inderdaad deze komen de afspraken niet na, maandag 25 juli zou de keuken geplaats worden en het werd 28 juli, 29 juli en maar wachten en eindelijk 30juli om 16.00.
1 uur werken en dan 80% van de keuken ontvangen, niet dus toen werd het maandag 1 aug. eindelijk de keuken maar geen koelkast, schouw en werkblad.
dinsdag wordt alles afgemaak , maar helaas weer geen monteur, ja om 18.00 het blad is er maar voor de rest geen spullen en met het excuus dat er gebled zou ordenmaar nee hoor.
Wij gaan dus 3 augustus verhuizen met ons gezin maar hebben nog steeds geen keuken en wij hebben ook kleine kinderen.
Is hier wat aan te doen.
De monteur gaf zelfs aan dat het alleemaal wat langer duurt maar dat de kwaliteit goed is, daar valt niets ver te zeggen, maar afspraken na komen kunnen ze nog heel wat van leren
En er waren nog een aantal kennissen geintresserd in de keuken maar nu niet meer.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Als Wikumat zich aan de afspraken houdt dan wordt er ook niks door het slijk gehaald. Zou eerst maar eens bij mezelf te rade gaan.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
lijkt me niet nodig, je weet precies wie ik ben en ik zou het topic over wikumat drenthe nog maar eens nalezen dan kun je zien dat ons kosteloos nieuwe deuren zijn beloofd. Er zijn niet voor niks zoveel klachten over jullie.
-
Pfffff
Laatst gewijzigd door Pfffff op 03 sep 2007 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ontslag gehad!!!!!!!
Aben, hoe staat het met de keuken.
Is hij ondertussen al geplaatst of komen ze nog steeds hun afspraken niet na.
Is hij ondertussen al geplaatst of komen ze nog steeds hun afspraken niet na.
als aanvulling:
wij wachten nu al drie weken op ons blad en alle apparatuur! Onze weledele heer Kuipers is ook onbereikbaar en komt geen enkele afspraak na. Bellen ho maar. Ik zal niemand aanbevelen hier ooit een keuken te kopen. Helaas hadden wij het adres wat een kennis, die wel een goede ervaring had. Wij hebben onze verhuizing al een keer uit moeten stellen en het ziet er naar uit dat wij dat weer moeten doen, met de consequentie dat wij een maand extra huur moeten betalen.
1 advies: betaal nooit een voorschot.
wij wachten nu al drie weken op ons blad en alle apparatuur! Onze weledele heer Kuipers is ook onbereikbaar en komt geen enkele afspraak na. Bellen ho maar. Ik zal niemand aanbevelen hier ooit een keuken te kopen. Helaas hadden wij het adres wat een kennis, die wel een goede ervaring had. Wij hebben onze verhuizing al een keer uit moeten stellen en het ziet er naar uit dat wij dat weer moeten doen, met de consequentie dat wij een maand extra huur moeten betalen.
1 advies: betaal nooit een voorschot.