LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leicht duurder dan Rotpunkt?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
salomon
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 dec 2006 09:21

Leicht duurder dan Rotpunkt?

Ongelezen bericht door salomon »

Wij zijn op zoek naar een keuken voor een nieuw te bouwen woning. We zijn gevallen voor een "Leicht" keuken. Uiteraard is en Leicht duurder dan bijvoorbeeld een Rotpunkt, maar wie kan mij vertellen hoeveel procent het prijsverschil ongeveer is, afgezien van blad en apparatuur?

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: Leicht duurder dan Rotpunkt?

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Als ik zou moeten schatten zou ik zeggen zo'n 25 á 30% prijsverschil op de meubelen.

Rian9
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2007 10:50

Re: Leicht duurder dan Rotpunkt?

Ongelezen bericht door Rian9 »

Wat is de reden dat je een Leicht keuken wilt en geen Rotpunkt?

Volgens mij is het prijsverschil een stuk groter (bij gelakte keuken), vooral indien je een aantal mooi afgewerkte stolwanden wilt en de orginele lade-indelingen.

Kijkend naar de laden: Rotpunkt heeft tot op heden hetzelfde systeem.

Wij hebben nu een offerte laten maken voor een Rotpunkt keuken, waarbij we, mooie gelakte stolwanden, lade-indelingen, een exclusieve spoelbak met een mooie RVS kraan en een extra luxe kookplaat hebben uitgezocht. Daarnaast ook een mooie glazen achterwand. Dit zijn een aantal punten die we nu extra hebben uitgezocht. Voor hetzelfde geld hadden we ook een leicht keuken kunnen kopen, zonder al deze luxe extra's en waren we meer geld kwijtgeweest.

Is misschien het overwegen waard?

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Leicht duurder dan Rotpunkt?

Ongelezen bericht door rayke »

rotpunkt en leicht kun je niet vergelijken , haal zo'n kast maar eens uitelkaar.
Lada en Opel zijn allebei opels......bla bla bla

Gesloten