Een keukenleverancier bij ons in de buurt (Groningen) biedt de volgende merken aan: Poggenpohl, Linea Quattro, Pronorm, Tristar, Visomat en Befas.
Poggenpohl ken ik wel en is volgens mij een van de betere merken, maar die andere merken zeggen me niets en meer info op dit forum vind ik ook niet over deze merken. Kan iemand me iets vertellen over de kwaliteit van deze merken en de prijs/kwaliteit verhouding? Alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Linea Quattro, Pronorm, Tristar, Visomat en Befas een A-merk
Re: Linea Quattro, Pronorm, Tristar, Visomat en Befas een A-merk
hmmm, niemand enige ervaring met de genoemde merken? kan niemand iets vertellen over de prijs/kwaliteit verhouding?
Over de meeste merken kunt u met de zoekfunctie hier wel een en ander vinden.
Deze keukenleverancier bestrijkt met deze merken de hele keukenmarkt. Poggenpohl en Linea quattro is hoger niveau, Befas het laagste.
Tristar is een mooi produkt voor het midden evenals Pronorm.
Bekijk de keukens ook eens aan de binnenkant en laat anders de verkoper eens wat meer over de technische details vertellen.
Een goede verkoper kan in enkele minuten aan de hand van uw wensen en een gekozen front (merk) een indicatieve prijs geven.
U weet dan richting welke keuken u moet kijken als u uitgaat van uw budget.
Succes.
Mr.P.
Deze keukenleverancier bestrijkt met deze merken de hele keukenmarkt. Poggenpohl en Linea quattro is hoger niveau, Befas het laagste.
Tristar is een mooi produkt voor het midden evenals Pronorm.
Bekijk de keukens ook eens aan de binnenkant en laat anders de verkoper eens wat meer over de technische details vertellen.
Een goede verkoper kan in enkele minuten aan de hand van uw wensen en een gekozen front (merk) een indicatieve prijs geven.
U weet dan richting welke keuken u moet kijken als u uitgaat van uw budget.
Succes.
Mr.P.
aha, bedankt Mr P., hier heb ik wat aan. Dus het wordt ff opletten bij de leverancier voor welk merk keuken we gaan.
Ik lees veel (goede) zaken over Blum, weet je welke van bovenstaande merken van Blum gebruik maken?
Ik heb overigens op dit forum naar de merken gezocht, maar kan (op Poggenpohl na) er geen extra info over vinden!
Ik lees veel (goede) zaken over Blum, weet je welke van bovenstaande merken van Blum gebruik maken?
Ik heb overigens op dit forum naar de merken gezocht, maar kan (op Poggenpohl na) er geen extra info over vinden!
Niet van ieder keukenmerk wordt hier geschreven, meestal gaat er eerst een vraag aan vooraf.
Als een keukenzaak het goed doet zult u hier geen klachten vinden over Poggenpohl. Vaak geldt voor andere fabrikanten hetzelfde (uitzonderingen daargelaten).
Helaas hou ik niet bij welke merken ladegeleiders in iedere keuken gaan dus dat wordt even bij de keukenzaak informeren.
Mogelijk dat anderen hier het wel weten.
Op www.keukenfabrikant.nl staat een lijstje van diverse toeleveranciers, misschien dat via die links een en ander te vinden is.
Mocht er wat te vragen zijn dan welkom!
Succes.
Mr.P.
Als een keukenzaak het goed doet zult u hier geen klachten vinden over Poggenpohl. Vaak geldt voor andere fabrikanten hetzelfde (uitzonderingen daargelaten).
Helaas hou ik niet bij welke merken ladegeleiders in iedere keuken gaan dus dat wordt even bij de keukenzaak informeren.
Mogelijk dat anderen hier het wel weten.
Op www.keukenfabrikant.nl staat een lijstje van diverse toeleveranciers, misschien dat via die links een en ander te vinden is.
Mocht er wat te vragen zijn dan welkom!
Succes.
Mr.P.
Beste Bob T,
Op de website www.Orgalux.nl kun je alle fabrikanten vinden die Blum in hun keukens gebruiken.
MVG
Op de website www.Orgalux.nl kun je alle fabrikanten vinden die Blum in hun keukens gebruiken.
MVG