LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] magnetron bol.com
magnetron bol.com
op 28-11-2014 een magnetron kocht bij bol.com
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
Re: magnetron bol.com
Loop niet zo te blèren, je bent niet de enige én ze staan gewoon in hun recht.
En dan nog durven roepen dat ze 'm maar moeten ophalen...wat een lef!
En dan nog durven roepen dat ze 'm maar moeten ophalen...wat een lef!
-
- Berichten: 4422
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: magnetron bol.com
jmuller schreef:op 28-11-2014 een magnetron kocht bij bol.com
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
Vanaf juni 2014 dient binnen 14 dagen aankoopbedrag terug gestort te worden. Bol heeft dus nog paar dagen want is toch op 5 dec opgehaald .......Sinterklaas brengt toch alleen

Re: magnetron bol.com
Niks geblair. TS heeft niet ontvangen wat hij heeft besteld en betaald. Die verantwoording ligt geheel bij BOL.com Het gaat hier niet om een retour wegens zichttermijn maar wegens foute levering. In dat geval is het redelijk dat het geld binnen 5 werkdagen wordt overgemaakt. Het betreft hier immers geld dat bol.com helemaal niet toekomt.dhc schreef:Loop niet zo te blèren, je bent niet de enige én ze staan gewoon in hun recht.
En dan nog durven roepen dat ze 'm maar moeten ophalen...wat een lef!
Re: magnetron bol.com
Wat jij redelijk vindt is geen onderdeel van de wet KOA. En wat is geblair?
Re: magnetron bol.com
die grote bedrijven hebben een heel erg zware administratie, u krijgt u geld pas terug de eerstvolgende kalendermaand.jmuller schreef:op 28-11-2014 een magnetron kocht bij bol.com
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
dan worden meteen alle facturen/salarissen/ kosten etc verrekend.
ff geduld.


dat ze hem komen ophalen had ik eigenlijk niet verwacht.

Re: magnetron bol.com
geblair is hetzelfde als geblèr, maar dan met een aardappel in je keeldhc schreef:Wat jij redelijk vindt is geen onderdeel van de wet KOA. En wat is geblair?

-
- Berichten: 4422
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: magnetron bol.com
jerwarm schreef:die grote bedrijven hebben een heel erg zware administratie, u krijgt u geld pas terug de eerstvolgende kalendermaand.jmuller schreef:op 28-11-2014 een magnetron kocht bij bol.com
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
dan worden meteen alle facturen/salarissen/ kosten etc verrekend.
ff geduld.![]()
dat ze hem komen ophalen had ik eigenlijk niet verwacht.
En dat is per 1 juni gewijzigd naar 14 dagen. En dat dan ook meteen alle facturen / salarissen / kosten etc worden verrekend gaat er bij mij niet in bij een bedrijf als bol.com. Dit is een dagelijks proces, is bij mij ook.
Factuur binnen, controle, aftekenen en betalen klaar......gebeurd iedere werkdag. Salaris betalingen zijn veelal uitbesteedt en gebeurd 99% automatisch.
Re: magnetron bol.com
een beetje satire is u vreemd zie ik, dat moest de smylieTeunbosseman schreef:jerwarm schreef:die grote bedrijven hebben een heel erg zware administratie, u krijgt u geld pas terug de eerstvolgende kalendermaand.jmuller schreef:op 28-11-2014 een magnetron kocht bij bol.com
en wel te verstaan de MWI222.1x
voor €219
krijg de volgende dag de MWI121.1 geleverd
heb gelijk de klantenservice gebeld
krijg als antwoord sorry staat verkeerd op de site ( nog steeds)
stuur maar retour had ik geen zin in zeg kom hem maar ophalen
ik moet ook gewoon werken
ze hebben hem vrijdag 5-12-2014 opgehaald
maar tot vandaag 12-12-2014 is mijn geld nog niet terug gestoord
heb een mail gestuurd naar bol.com
krijg als reactie wachten tot 22-12-2014 en dan kan ik pas de klantenservice bellen
want het is nog niet verwerkt
dus wel geld ontvangen snel maar terug storten dat duurt gewoon dan een maand of langer
dat is dus de service van bol.com
ik koop er in ieder geval nooit meer
dan worden meteen alle facturen/salarissen/ kosten etc verrekend.
ff geduld.![]()
dat ze hem komen ophalen had ik eigenlijk niet verwacht.
En dat is per 1 juni gewijzigd naar 14 dagen. En dat dan ook meteen alle facturen / salarissen / kosten etc worden verrekend gaat er bij mij niet in bij een bedrijf als bol.com. Dit is een dagelijks proces, is bij mij ook.
Factuur binnen, controle, aftekenen en betalen klaar......gebeurd iedere werkdag. Salaris betalingen zijn veelal uitbesteedt en gebeurd 99% automatisch.

speciaal voor u; ja dat klopt, salarissen gaan vaak apart.
desalniettemin zal TS toch moeten wachten, December is de [een van de] drukste maand van bedrijven met alle feestdagen/vrije dagen etc. Hij zal het bedrag dan pas in Januari gestort krijgen.
Die kans acht ik groot.
-
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 12 apr 2011 11:53
Re: magnetron bol.com
Dat ze het geld vast houden tot na de kerst is tactiek, kun je mooi geen ander apparaat kopen bij de concurrent!
Het zou trouwens BOL netjes staan om sneller terug te betalen, de administratie is bemenst op het aantal bestellingen en retouren die verwerkt moeten worden.
Maar we lezen hier wel vaker dat BOL steekjes laat vallen. Maar is BOL in dit geval wel de echte leverancier of gaat dit via een externe die bij BOL op de site staat?
Het zou trouwens BOL netjes staan om sneller terug te betalen, de administratie is bemenst op het aantal bestellingen en retouren die verwerkt moeten worden.
Maar we lezen hier wel vaker dat BOL steekjes laat vallen. Maar is BOL in dit geval wel de echte leverancier of gaat dit via een externe die bij BOL op de site staat?
-
- Berichten: 4422
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: magnetron bol.com
jerwarm schreef:een beetje satire is u vreemd zie ik, dat moest de smylieTeunbosseman schreef:jerwarm schreef: die grote bedrijven hebben een heel erg zware administratie, u krijgt u geld pas terug de eerstvolgende kalendermaand.
dan worden meteen alle facturen/salarissen/ kosten etc verrekend.
ff geduld.![]()
dat ze hem komen ophalen had ik eigenlijk niet verwacht.
En dat is per 1 juni gewijzigd naar 14 dagen. En dat dan ook meteen alle facturen / salarissen / kosten etc worden verrekend gaat er bij mij niet in bij een bedrijf als bol.com. Dit is een dagelijks proces, is bij mij ook.
Factuur binnen, controle, aftekenen en betalen klaar......gebeurd iedere werkdag. Salaris betalingen zijn veelal uitbesteedt en gebeurd 99% automatisch.aan de context toch wel duidelijk maken.
speciaal voor u; ja dat klopt, salarissen gaan vaak apart.
desalniettemin zal TS toch moeten wachten, December is de [een van de] drukste maand van bedrijven met alle feestdagen/vrije dagen etc. Hij zal het bedrag dan pas in Januari gestort krijgen.
Die kans acht ik groot.
Een beetje satire ?????? Op de manier zoals jij het schrijft is inderdaad mij vreemd ja. Zou niet weten dat alleen aan het laatste stukje waar een smylie instaat dat eruit gehaald moest worden.
Oh dank hoor speciaal voor mij



TS moet niet wachten, maar eens dat de kans groot is hierop.
@TS,
Vindt wel dat je hoog van de toren blaat......kon je niet laten omruilen voor juiste model en verkeerde model meteen mee laten nemen.